Ik heb sinds afgelopen vrijdag een Mediabox Next mogen ontvangen en de mijne heeft net als de rest een probleem met de ventilator. Niet zozeer dat deze piept of kraakt maar dat hij als je de stekker erin stopt gelijk op 100% gaat draaien en daar niet meer mee stopt.
Netjes eerst maar even de klantenservice gebeld en de aardige dame heeft alle mogelijkheden die het script haar bied met mij doorgenomen maar geen resultaat geboden (iets dat ik stiekem al had bedacht, zit hem vast in de hardware). Ventilator blijft op vol vermogen draaien (wordt ie in ieder geval niet warm).
Een monteur kan natuurlijk niet met het Corona virus en dat is logisch maar omruilen kan ook niet op de een of andere manier dus zit ik met een vliegtuig in mijn woonkamer, kan hem beter in een kast leggen dan hoor ik hem niet.
Zijn er anderen die dit probleem ook hebben en zo ja hebben jullie er iets aan kunnen doen. Ik vermoed dat in het besturingssysteem een foutje zit waardoor de ventilator maar op 100% blijft draaien, immers zie ik ook veel posts dat de unit muisstil is en dat sommigen niet eens wisten dat er een ventilator in zit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedmorgen @TGLeviathan en welkom op de Community! 🙂
Zoals hierboven ook aangegeven zien we meerdere berichten binnenkomen hierover! Het probleem is in onderzoek bij ons, ik heb een vervangende Mediabox Next jouw kant op gestuurd. Je krijgt hiervan een Track & Trace code zodra het pakket in handen is van Post NL.
Hoe is je ervaring verder met de Mediabox Next?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Be rt wrote:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
thanx Be rt heb het gelijk geupdate.
@TGLeviathan Yep dit is een bekend Next probleem helaas hebben hier heel wat klanten last van ...zoek maar eens hier in het Mediabox Next gedeelte met lawaai...ventilatorgeluid enz. Advies vraag een Moderator voor omruilen dan kan dit snel geregeld worden voor jou.....succes alvast.
mathhein wrote:
@TGLeviathan Yep dit is een bekend Next probleem helaas hebben hier heel wat klanten last van ...zoek maar eens hier in het Mediabox Next gedeelte met lawaai...ventilatorgeluid enz. Advies vraag een Moderator voor omruilen dan kan dit snel geregeld worden voor jou.....succes alvast.
Had voor dat omruilen al aan de klantenservice gevraagd en die zeiden dat het niet kon, of hebben zij minder bevoegdheden?
TGLeviathan wrote:
mathhein wrote:
@TGLeviathan Yep dit is een bekend Next probleem helaas hebben hier heel wat klanten last van ...zoek maar eens hier in het Mediabox Next gedeelte met lawaai...ventilatorgeluid enz. Advies vraag een Moderator voor omruilen dan kan dit snel geregeld worden voor jou.....succes alvast.
Had voor dat omruilen al aan de klantenservice gevraagd en die zeiden dat het niet kon, of hebben zij minder bevoegdheden?
Zou kunnen ja vraag voor omruilen via een Mod alhier of Bert moet dit voor jou doorzetten ....
Goedmorgen @TGLeviathan en welkom op de Community! 🙂
Zoals hierboven ook aangegeven zien we meerdere berichten binnenkomen hierover! Het probleem is in onderzoek bij ons, ik heb een vervangende Mediabox Next jouw kant op gestuurd. Je krijgt hiervan een Track & Trace code zodra het pakket in handen is van Post NL.
Hoe is je ervaring verder met de Mediabox Next?
Mariska Ziggo wrote:
Goedmorgen @TGLeviathan en welkom op de Community! 🙂
Zoals hierboven ook aangegeven zien we meerdere berichten binnenkomen hierover! Het probleem is in onderzoek bij ons, ik heb een vervangende Mediabox Next jouw kant op gestuurd. Je krijgt hiervan een Track & Trace code zodra het pakket in handen is van Post NL.
Hoe is je ervaring verder met de Mediabox Next?
De ervaring is echt TOP Netflix en Videoland werken super snel en crashen niet. het opnemen in de cloud werkt ook er fijn. Ik ben alom heel erg blij met de Mediabox Next t.o.v. de oude XL versie.
Wat fijn om te lezen! Heel veel plezier met bingewatchen en pas goed op jezelf en elkaar!
Nieuwe mediabox is binnen en fluisterstil toppie, ik zal de oude retourneren en ik heb ook nog een mediabox xl kan ik die in de zelfde doos terugsturen of krijg ik daar nog een retourdoos voor.
TOP, veel fluisterstil kijkplezier gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.