1
Vraag
2
Reageer en help mee
FRSTEIJ60

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ventilator Mediabox XL gaat telkens aan

Ventilator van Mediabox XL gaat om te paar minuten lopen. Geluid is erg irritant. Dit is nu sinds enkele dagen zo, daarvoor nog nooit gebeurt. Hoe los ik dit op?

41 Reacties 41
FRSTEIJ60
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb filters schoongemaakt, dit hielp nie. Heb daarna in instellingen tv op ecomodus gezet. Het aangaan van tv duurt nu enige tijd maar mijn probleem is nu wel opgelost. Wel irritant dat dit nu zo moet. Zeker omdat Mediabox nog helemaal niet zo oud is

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @FRSTEIJ60 ,

@Paulkan voor jou waarschijnlijk ook een next regelen(meestal 50 cent extra).Die hoor je echt niet zo snel.Daarnaast is hij veel kleiner en is het stroomverbruik veel minder.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Paul reageerde als volgt:

 

@FRSTEIJ60 We horen natuurlijk ook graag van jou of er een nieuwe Mediabox geregeld moet worden. We hebben helaas nog geen reactie van je ontvangen na de vraag van collega @Lotte

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

Hi @FRSTEIJ60

We zijn inmiddels weer een weekje verder en hebben helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik zie dat je ook nog niet via een andere weg contact hebt opgenomen en ben benieuwd of we je nog verder kunnen helpen. 

Zoals eerder aangegeven kunnen we een vervangende Mediabox XL toesturen. Een andere optie is je pakket wijzigen, zodat je een ander type mediabox krijgt. Op dit moment heb je Internet Start en TV Start. Indien gewenst kunnen we dit omzetten naar hetzelfde pakket, maar dan met de Mediabox Next Mini. De prijs van je abonnement blijft ongewijzigd. Laat je ons even weten wat je wilt?

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi hoi, ik heb een privé reactie retour gestuurd vorige week, maar kan het niet terugvinden, daarin had ik ook gereageerd op de wifi, dat deze slecht is in de keuken, maar dit maar 5 meter van de kast vandaan is. 

Het tv pakket mag inderdaad omgezet worden met de nieuwe next mini met de ongewijzigde kosten! Wordt dit geïnstalleerd of kunnen wij dit zelf doen? 

 

We horen het graag. Alvast bedankt. 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

De mini is zelf te installeren, anders leggen we het je hier wel uit.Als het echt niet lukt kan er een monteur komen.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14219Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6216Likes

De vraag was dan nu ook niet aan jou, maar aan @FRSTEIJ60  ;-). 

FRSTEIJ60
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb tv op andere setting gezet, ecomodus, en dit heeft geholpen

FRSTEIJ60
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zal dit enige tijd uitproberen. Enige nadeel is dat het nu langer duurt voordat je daadwerkelijk beeld hebt

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke maar ik heb ook nog steeds niks gehoord of ik de nieuwe box oppgestuurd krijg. Moet ik hiervoor alsnog contact opnemen met ziggo?? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Er is blijkbaar verwarring ontstaan.  @Bastingsmarcell  het topic is nogmaals onder de aandacht van de moderators gebracht. 

Mijn advies wachten op de reactie van een moderator.  Contact via de helpdesk kan de verwarring alleen nog maar groter maken.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11959Posts
  • 912Oplossingen
  • 4620Likes

@FRSTEIJ60 - Laat je het ons weten wat je nieuwe ervaringen zijn sinds de wijziging? En nu het de afgelopen dagen weer wat minder warm is (?)
 

@KBX458 - Bedankt voor het onder de aandacht brengen van de reactie.


@Bastingsmarcell - Mijn collega Paul is met verlof en ik zie dat je afgelopen vrijdag nog om een bevestiging hebt gevraagd. De order was nog niet verwerkt (sorry voor de latere handelingen) en ik heb dat zojuist voor je in orde gemaakt.
De bevestiging van de bestelling ontvang je op het de bij ons bekende e-mailadres en het pakket zal binnen enkele dagen bij je aangeboden worden.

Je kunt je huidige Mediabox XL afkoppelen en retourneren naar ons. De nieuwe Mediabox kun je daarmee vervangen. 
 

wewanl

Level 16
  • 2463Posts
  • 23Oplossingen
  • 947Likes

Ik zou kiezen om de Mediabox XL te vervangen voor een Next. Ben je gelijk van al dit getob af. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Als de eerdere reactie van Bastingsmarcell wordt gelezen, dan wordt daarin gesproken over de Next mini. Ik lees nergens dat dit opeens anders zou zijn.  Ook ken ik de inhoud van de onderling uitgewisselde PB's niet.😉

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11959Posts
  • 912Oplossingen
  • 4620Likes

@KBX458
Ik heb hetgeen waar Paul @Bastingsmarcell heeft benadert, besteld. Mis ik iets anders over de mini? 

Jouw huidige pakket zou aangepast worden naar Internet Start en TV Complete Next a € 65,45. Dit is hetzelfde bedrag als voor je huidige pakket met de Mediabox XL. Zojuist heb ik jou hierover een bericht gestuurd met wat extra informatie en uitleg. Laat het maar weten als ik dit abonnement met de Next voor je in orde moet maken.
 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Er is mij niet anders bekend dan dat het abonnement wordt veranderd van mediabox xl naar de Next mini. Volgens mij verloopt alles nu zoals het behoort @Serkan 

 

KBX458_0-1658672112299.png

 

 
Bastingsmarcell
Stamgast
 
 
    • 8Posts
 
    • 0Oplossingen
 
  • 2Likes

 

Hoi hoi, ik heb een privé reactie retour gestuurd vorige week, maar kan het niet terugvinden, daarin had ik ook gereageerd op de wifi, dat deze slecht is in de keuken, maar dit maar 5 meter van de kast vandaan is. 

Het tv pakket mag inderdaad omgezet worden met de nieuwe next mini met de ongewijzigde kosten! Wordt dit geïnstalleerd of kunnen wij dit zelf doen? 

 

We horen het graag. Alvast bedankt. 

 

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Serkan Dank je wel! Ik heb een bevestiging ontvangen van Ziggo, echter zouden de eenmalige kosten van € 19.95 niet in rekening gebracht worden? Deze staan nu wel op de factuur.. of wordt dit op de volgende factuur weer verrekend? 

Alvast bedankt. Groeten Marcella

 

Gio2903

Level 17
  • 3289Posts
  • 170Oplossingen
  • 2405Likes

dat is een standaardmail die verstuurd wordt, als er is afgesproken dat het gratis is zal deze kosten niet op de daadwerkelijke factuur komen 😉

inderdaad wat kbx458 zegt, houdt wel de factuur even in de gaten*

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Houdt die €19,95 in de gaten.  Ondanks alle goede bedoelingen, gaat er soms iets mis.  Mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan, trek dan in dit topic aan de bel. Dan wordt e.e.a weer rechtgetrokken.

Ik heb dit issue voor jouw gemoedsrust alvast bij het ontbijtbordje van de moderators neergelegd voor morgen.

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
 
Hier het privé bericht van Paul. We kunnen ook wachten totdat Paul terug is van vakantie.. dat is geen probleem. 
 
Re: Ventilator Mediabox XL gaat telkens aan

@Bastingmarcell Hartelijk dank voor je reactie! Ik kan jouw  huidige pakket ( Internet Start en TV Complete a €65,45) aanpassen naar Internet Start en TV Complete Next a€ 65,45. Ik zorg er dan voor dat er geen eenmalige kosten t.w.v. € 19,95 verekend worden. Je ontvangt dan binnen uiterlijk 4 werkdagen de Mediabox Next in  huis ter vervanging van de Mediabox XL. Laat het maar weten als ik dit voor je in orde moet maken. 

een week geleden
Dank je wel! Ja aan mag u dit in orde maken voor ons! Wordt dit door ziggo geïnstalleerd of kunnen we dit zelf doen?  Is er ook nog iets te doen aan wifi? Die witte router die we hebben staat continue rood lampje..?  Tevens is de wifi in keuken niet goed. Router hangt bij tv in de woonkamer. De a...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic