1
Vraag
2
Reageer en help mee
FRSTEIJ60

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ventilator Mediabox XL gaat telkens aan

Ventilator van Mediabox XL gaat om te paar minuten lopen. Geluid is erg irritant. Dit is nu sinds enkele dagen zo, daarvoor nog nooit gebeurt. Hoe los ik dit op?

41 Reacties 41
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Even kijken of er links en links onder stof zit in de luchtsleuven van de mediabox en voor de ventilator links.

Zo ja, dan voorzichtig stofzuigen.

Zo nee, dan is het mogelijk tijd voor een nieuwe mediabox.

Laat hier weten hoe en wat en dan kan een Ziggo moderator de juiste stappen zetten.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @FRSTEIJ60, dat is zeker irritant! Zoals @Bert al aangaf is het handig om wat dingen te checken voordat we de mediabox vervangen. Is het probleem daarmee opgelost? Anders stuur ik gelijk een nieuwe mediabox op. 

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Continue gaat de ventilator aan van de mediabox. Ligt wekelijks heel veel troep onder de mediabox. We hebben hem al meerdere malen schoongemaakt, maar helaas geen verbetering? Wat kunnen we hieraan doen?

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hi @Bastingsmarcell ,

Wat voor troep?Stof?

Je hebt hem schoongemaakt door met een stofzuiger over de ventilator te gaan?

Staat de mediabox vrij?

 

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja stof, grijze vlokjes. Ja is schoongemaakt met de stofzuiger.

Ja de mediabox staat vrij onder de tv in een open meubel. 

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Verwijderd account bedoelt waarschijnlijk @Bastingsmarcell  ?

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Bastingsmarcell, dan zal de stof wel wat dieper zitten, dat is alleen te verwijderen door hem open te schroeven.Dit mag je eigenlijk niet zelf, dus zal hij omgeruild moeten worden.Ik raad persoonlijk een next aan.Meestal kost dat 50 cent meer per maand, maar dat haal je er ruim uit door het verschil in energieverbruik.

@KBX458,

Klopt inderdaad, excuus😁

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel voor de reactie! We zullen contact opnemen met ziggo.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Bastingsmarcell  je kan ook wachten op een moderator die e.e.a. voor je kan regelen. 

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@KBX458 nemen ze contact met je op hierover dan? of reageren ze op deze community 🙂

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je mag in dit topic een reactie verwachten @Bastingsmarcell . Mogelijk vandaag al, want men heeft een seintje gehad.🙂

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oke dank je wel!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Bastingsmarcell Goed dat je hier even opnieuw aan de bel trekt! Ik kan een nieuwe Ziggo Mediabox XL opsturen, of direct een Mediabox Next voor je regelen. Kun je laten weten wat jouw voorkeur heeft? Dan maak ik het voor je in orde.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Paul het ging nu specifiek om @Bastingsmarcell 😉

 

De TS zelf heeft nog niet weer gereageerd

Verwijderd account
Niet van toepassing

Haha @KBX458 , iedereen maakt die fout blijkbaar(behalve jij xD).

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Het is niet zo zeer een fout van degene die reageert. Eerder omdat anderen aansluiten in het topic van iemand, waardoor men snel per abuis op de verkeerde persoon reageert.

Reden waarom wordt geadviseerd zoveel als mogelijk een eigen topic aan te maken. Dit voorkomt dat zaken langs elkaar lopen en er verwarring ontstaat @Verwijderd account 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@KBX458 Scherp van je ! Ik zie inderdaad  dat ik per abuis de verkeerde tag gebruikt heb. Mijn vraag was gericht aan @Bastingsmarcell. Ik heb mijn bericht even gecorrigeerd. 

@FRSTEIJ60 We horen natuurlijk ook graag van jou of er een nieuwe Mediabox geregeld moet worden. We hebben helaas nog geen reactie van je ontvangen na de vraag van collega @Lotte

Bastingsmarcell

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is dit kosteloos en blijft alles dan zoals het  nu is werken of moet er hiervoor iets gewijzigd worden in het abbonement? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Bastingsmarcell Jouw huidige pakket zou aangepast worden naar Internet Start en TV Complete Next a € 65,45. Dit is hetzelfde bedrag als voor je huidige pakket met de Mediabox XL. Zojuist heb ik jou hierover een bericht gestuurd met wat extra informatie en uitleg. Laat het maar weten als ik dit abonnement met de Next voor je in orde moet maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic