Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
NynWijma
Level 2

Ventilator Mediabox Next maakt irritant geluid

Goedemiddag,

Sinds een paar dagen heb ik weer een Ziggo abonnement na een jaar een uitstapje bij KPN te hebben gemaakt. Nu is het zo dat de ventilator van mijn Next een irritant hoog ratelend geluid maakt wat ik zelfs boven het geluid van de tv uit hoor.

Het maakt geen verschil of de box nu in eco of high stand staat, het geluid blijft aanwezig. Alleen in de ecostand stopt het na een minuut of 5 als de box in standby wordt gezet.

Ik heb net een chatsessie gehad en voel me niet echt gehoord. Volgens de medewerker van de chat is het softwarematig en wordt er gewerkt aan het probleem en doen ze een beroep op mijn geduld. Verder krijg ik te horen dat er geen swaps uitgevoerd mogen worden en dat er geen nieuwe cases aangemaakt mogen worden.

Ik voel mij niet echt gehoord en krijg het idee dat ik een wordt afgescheept. Dit lijkt mij een hardware probleem en geen softwarematig iets.

De box staat in een open kast dus voldoende ventilatie mogelijkheden, ook heb ik geprobeerd de box iets hoger de zetten voor een betere ventilatie maar dit lost het ook niet op.

Is er hier iemand die mij kan helpen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator

He @NynWijma welkom terug op de Ziggo Community. Een slechte start met een defecte Mediabox Next zo te horen. Er komt een nieuwe jouw kant op!
Zo te lezen uit de ondersteuning van mijn collega is daar verbetering mogelijk, je beschrijft het niet als een piepend geluid maar als ratelend. Die afweging had mijn collega moeten maken en neem ik ook mee in feedback voor de organisatie. 

Laat je het weten wanneer je de nieuwe hebt en hoe het gaat? Ik ben benieuwd!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het lijkt me meer een fan probleem.

Mogelijk kan een Ziggo moderator je verder op weg helpen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

He @NynWijma welkom terug op de Ziggo Community. Een slechte start met een defecte Mediabox Next zo te horen. Er komt een nieuwe jouw kant op!
Zo te lezen uit de ondersteuning van mijn collega is daar verbetering mogelijk, je beschrijft het niet als een piepend geluid maar als ratelend. Die afweging had mijn collega moeten maken en neem ik ook mee in feedback voor de organisatie. 

Laat je het weten wanneer je de nieuwe hebt en hoe het gaat? Ik ben benieuwd!

0 Kudos
Ga naar reactie
NynWijma
Level 2
Topicstarter

Bedankt! Uiteraard laat ik weten of de nieuwe Next deze kwaal niet heeft.

NynWijma
Level 2
Topicstarter

@Jos  Ik heb net de nieuwe box geïnstalleerd. Hij is fluisterstil! Super bedankt nogmaals.