Andre010
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Veel storingen bij Netflix

Het beeld is blokkering, staat stil en slaat stukjes film over. Geluid valt ook weg.
Netlix werkt wel goed via iPad.
Heeft Ziggo een oplossing of is het beter het abonnement te beëindigen. Dit irriteert heel erg en kijkt niet fijn.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2503Likes
Hi Andre010,
Welkom op de Community van Ziggo.
Erg vervelend dat je last hebt van Netflix en goed dat Evert96 je daar al wat meer vragen over heeft gesteld. Soms wil het ook wel eens helpen om je Mediabox XL even uit te zetten van het stroom (5 min.) en daarna weer aan te doen. Wacht even een minuut of zo en start dan je Mediabox weer met een AAN knop. Start Netflix dan niet via kanaal 150 maar gewoon via het MENU -> APPS. Dan wil het wel goed gaan. Om een of andere reden zit daar wel eens een conflict. Je zou het eens kunnen proberen.

Opgenomen thuisnetwerk is ook erg belangrijk om deze uit te zetten, zoals Event96 aangeeft. Dit wil ook nog eens problemen opleveren. Misschien helpen deze tips je nog verder: https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-98/werkt-je-netflix-app-op-de-mediabox-xl-niet-goed-lees-deze-tips-19228

Tip van de moderatoren: We raden de Eco-mode af omdat de Mediabox dan nog meer tijd nodig heeft om zich te registreren op het netwerk.

Bekijk in context

Uitgelicht
2 Reacties 2
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1642Likes
Hoi Andre,

Zo Netflix kijken is inderdaad geen doen!:pensive:
Even een paar vragen om te kijken waar de oorzaak zit:

Wat is de signaal- en kwaliteitsterkte bij NPO1? (MENU > Opties > Voorkeursinstellingen > Diagnostiek en dan ietsje naar beneden)

En heb je de Mediabox XL opgenomen in het thuisnetwerk en/of zit er een utp kabel tussen het modem en de box?

Zo ja, lees dan dit topic, zo nee, dan hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. 🙂

Groet,
Evert
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2503Likes
Hi Andre010,
Welkom op de Community van Ziggo.
Erg vervelend dat je last hebt van Netflix en goed dat Evert96 je daar al wat meer vragen over heeft gesteld. Soms wil het ook wel eens helpen om je Mediabox XL even uit te zetten van het stroom (5 min.) en daarna weer aan te doen. Wacht even een minuut of zo en start dan je Mediabox weer met een AAN knop. Start Netflix dan niet via kanaal 150 maar gewoon via het MENU -> APPS. Dan wil het wel goed gaan. Om een of andere reden zit daar wel eens een conflict. Je zou het eens kunnen proberen.

Opgenomen thuisnetwerk is ook erg belangrijk om deze uit te zetten, zoals Event96 aangeeft. Dit wil ook nog eens problemen opleveren. Misschien helpen deze tips je nog verder: https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-98/werkt-je-netflix-app-op-de-mediabox-xl-niet-goed-lees-deze-tips-19228

Tip van de moderatoren: We raden de Eco-mode af omdat de Mediabox dan nog meer tijd nodig heeft om zich te registreren op het netwerk.

Bekijk in context