1
Vraag
2
Reageer en help mee
Joroen55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vastgelopen wijziging

Abonnement ongevraagd door ziggo gewijzigd 

Daardoor al 2 wekenlang geen internet WiFi en vaste telefoon 

Er schijnt iets vast te lopen 

2 Reacties 2
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7604Posts
  • 479Oplossingen
  • 1602Likes

is er een reden voor dat het gewijzigd is bijvoorbeeld verouderd pakket dat vernieuwd is? 

een moderator kan kijken voor een oplossing

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2727Posts
  • 446Oplossingen
  • 500Likes

Goedemiddag @Joroen55,

Welkom op de Community!

Dit klinkt als een erge nare situatie. 
Niemand wil natuurlijk zonder internet en vaste telefoon komen te zitten, sorry voor deze situatie!

Zelf zie ik geen wijziging in het abonnement, maar is er wel een los modem gekomen vanwege een software update van de Mediabox XL.
Die wijziging is echter vastgelopen helaas.

Vanuit hier zie ik dat er vandaag met de klantenservice contact over is geweest.
Het wordt opgelost, wordt vervolgd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo