HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan een opname maken door op de opnameknop te drukken. Dan lees ik dat ik iets moet regelen op ziggo.nl/upgrade-tv. En daar lees ik dat ik op de opnameknop moet drukken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom hier, @Fiki en goed dat je hier een topic bent gestart vanwege het niet kunnen opnemen. Ik zie dat @anoniemforum in de juiste richting zat want je nam inderdaad TV Start Next bij ons af waar geen opnemen bij inbegrepen zit. Je hebt gisteren contact met onze klantenservice gehad hierover en je pakket zal aangepast worden naar TV Complete Next mét opnemen erbij inbegrepen. Ik hoop dat deze wijziging snel verwerkt wordt zodat je je favoriete programma's kunt gaan opnemen 🙂
Verdere vragen? Stel ze gerust. We helpen graag!
Waar zie je die foutmelding?
Op je Next of in Ziggo Go app of op Ziggo TV?
Welk abonnement heb je op dit moment?
waarschijnlijk heb je tv start met mediabox xl of het tv pakket met de next gedowngraded naar tv start next
met tv start is opnamen niet mogelijk
voor opnemen heb je minimaal tv compleet next nodig
Welkom hier, @Fiki en goed dat je hier een topic bent gestart vanwege het niet kunnen opnemen. Ik zie dat @anoniemforum in de juiste richting zat want je nam inderdaad TV Start Next bij ons af waar geen opnemen bij inbegrepen zit. Je hebt gisteren contact met onze klantenservice gehad hierover en je pakket zal aangepast worden naar TV Complete Next mét opnemen erbij inbegrepen. Ik hoop dat deze wijziging snel verwerkt wordt zodat je je favoriete programma's kunt gaan opnemen 🙂
Verdere vragen? Stel ze gerust. We helpen graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...