henk538

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vaak foutcodes en blokkerig beeld

Weet iemand een provider die televisie kan leveren zonder al die foutcodes, storingen en blokkerig beeld
Word niet goed van die oplossingen zoals :is de kabel  wel goed aangesloten ? de kabel is een jaar geleden vervangen door een kabel met kabelkeurmerk

Als je weken  gewoon zonder storingen en blokkerig beeld tv kan kijken ligt het toch  niet aan de kabel als opeens de storingen weer komen

Kortom ik wil naar een andere aanbieder van tv en internet heeft iemand een suggestie 

Henk

 

8 Reacties 8
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo is de enige die goed is, bij alle anderen is het IPTV dus slechter. Nee, IPTV wil niet zeggen illegale tv, dat denken de meesten alleen maar

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Iedereen moet gewoon zonder storingen tv kunnen kijken.

Laat dus een monteur komen, die is alleen gratis als het ziggo signaal niet goed is na het eerste aansluitpunt.

henk538
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dus elke provider is slechter dan Ziggo ?
Dat vind ik raar dus een groot deel van Nederland heeft nog slechter beeld dan ik, heb je soms aandelen in Ziggo ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@henk538 Alle providers zijn grofweg gelijk, het is maar net wat je wilt aan producten en diensten, bij Ziggo is de TV van een goede kwaliteit, bij andere zijn weer andere dingen beter of goedkoper.

Als je, zoals KPN en Ziggo bijna 4 miljoen klanten hebt, dan zijn er altijd klanten met problemen, zie het forum van KPN o.a. oude KPN koperkabels in de wijk of ver van de centrale kast en heb je langzaam internet of een oudere eerste plaats waar de provider het huis binnenkomt, zoals bij Ziggo voor kan komen.

 

Maar genoeg off-topic, nu je probleem oplossen:

Om te zien wat er misgaat: Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV / mediabox op aangesloten zit?

 

Als het aan de eerste plaats ligt, dan komt een Ziggo monteur dit gratis in orde maken voor je.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @henk538

Volgens mij zit er iets verborgen achter je vraag en moeten we daar samen mee aan de slag. Kun je antwoord geven op de vragen van @Bert? Hij en de andere leden hier helpen je graag om de boosdoener boven water te krijgen. 

henk538
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het zijn de antwoorden die niets met mijn vraag te maken hebben ik vroeg niet om oplossingen die ik ook kan vinden in de Ziggo homepagina Mijn vraag was of er ervaringen zijn met andere providers van TV en internet
Dat zit er dus "verborgen" achter mijn vraag Zie het begin van mijn topic

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@henk538 Ik vermoed dat er hier op dit forum vrijwel niemand goede ervaringen heeft met een andere providers.

Of men is al heel lang klant van Ziggo en zijn daar in de loop van de jaren wel problemen geweest, maar die zijn dan keurig opgelost door Ziggo.

Wat er aan nieuwe klanten binnenkomt bij Ziggo, gaat vaak weg bij een andere provider door te veel problemen of komt weer snel terug naar Ziggo doordat ze Ziggo toch beter vinden.

Maar dergelijke zaken zie je ook op de fora van andere providers.

 

Zie het forum van b.v. KPN, dan zie je wat de ervaringen daar zijn, scrol even de eerste paar pagina's door, dan heb je gelijk een beeld hoe men TV bij KPN ervaart:

Interactieve TV | KPN Community

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@henk538 ervaringen over andere providers vind je inderdaad, zoals hier en daar al wordt aangegeven, op de websites en fora van de providers zelf.

Om even op je opmerking terug te komen, je vraagt inderdaad in principe niet om een oplossing. Echter, als je hier meld dat je storingen en kuren ervaart is de insteek dat klanten elkaar helpen die op te lossen. Vandaar dus de belangstelling, vriendelijkheid en klantgerichtheid. 

Uitgelicht topic