1
Vraag
2
Reageer en help mee
gysgoldenboy

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Upgrade naar Mediabox XL

Hoi! Ik heb nog een oude mediabox (SD/HC), hiervoor moet ik altijd het kastdeurtje van mijn meubel open hebben. Nu wil ik dus een mediabox XL zodat ik dit kastdeurtje dicht kan houden. 
 

Nu wil Ziggo mij dit niet aanbieden omdat ik niet het juiste abonnement zou hebben. Ik heb een Internet start XL abonnement waarvoor ik 54,95 per maand betaal, meer dus dan een start abonnement. Ik vind het belachelijk dat hier zo moeilijk over gedaan wordt, dus nu vraag ik mij af of een Mediabox XL van iemand anders hier zou werken? Of zijn deze gekoppeld aan een bepaald adres. Anders kan ik hier zelf los wel aankomen. Ik hoop dat iemand dit weet!

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het internet deel van het abonnement is niet relevant, het gaat om het TV deel dat moet worden opgewaardeerd naar het nieuwe TV Start of TV Compleet voor de MediaboxXL of naar TV Max voor de Mediabox Next.

De XL is klant gebonden, kortom zelfs al zou die van een kennis werken zal dit van korte duur zijn.

gysgoldenboy
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Rowi, bedankt voor je reactie. Ik heb ook al tv start vermoed ik. Ik heb namelijk een mediabox en 80+ zenders. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
gysgoldenboy wrote:

Beste Rowi, bedankt voor je reactie. Ik heb ook al tv start vermoed ik. Ik heb namelijk een mediabox en 80+ zenders. 

Dat kan kloppen, voorheen kreeg je wat Ziggo een standaard mediabox noemt, in mijn geval een Humax 5300c, Ziggo levert nu alleen Mediaboxen in bruikleen dat is sinds kort de Mediabox XL.

Klanten van voor de fusie met UPC hebben eigen boxen. Die zullen hoe dan ook een nieuw abonnement moeten afsluiten voor service in verband met de media box.

gysgoldenboy
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RoWi. wrote:
gysgoldenboy wrote:

Beste Rowi, bedankt voor je reactie. Ik heb ook al tv start vermoed ik. Ik heb namelijk een mediabox en 80+ zenders. 

Dat kan kloppen, voorheen kreeg je wat Ziggo een standaard mediabox noemt, in mijn geval een Humax 5300c, Ziggo levert nu alleen Mediaboxen in bruikleen dat is sinds kort de Mediabox XL.

Klanten van voor de fusie met UPC hebben eigen boxen. Die zullen hoe dan ook een nieuw abonnement moeten afsluiten voor service in verband met de media box.


En wat zou er dan gebeuren in het geval dat mijn huidige mediabox het begeeft? Ik snap dat Ziggo mij naar een duurder abonnement wil sturen, maar daar heb ik zelf natuurlijk geen trek in. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Twee opties TV Start met Mediabox XL afnemen of een eigen Humax of andere DVB-C geschikte ontvanger aanschaffen.

Voor de Mediabox XL kan je via Mijn Ziggo je abonnement aanpassen naar het nieuwe aanbod.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic