Dolorich

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Upgrade mislukt. Wat nu ?

Afgelopen donderdag 10 juni kreeg ik op mijn tv de melding dat ik de upgrade kon doen.    Deze heb ik uitgevoerd. Ik kreeg een draaiend rondje in beeld en verder gebeurde er niets.  Na een minuut of 10 kreeg ik de melding.  Oeps er is iets mis gegaan.   Ik moest wachten op een nieuwe melding om de upgrade opnieuw te doen.   Maar het is nu zondag en heb ik nog steeds geen nieuwe melding ontvangen .  Zeker nu het EK voetbal is begonnen zou ik graag de komende week  programma's opnemen die ik later kan terug kijken. 

 

Wat kan ik doen om de melding voor de upgrade weer te krijgen ? 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dolorich
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie @ap pje 

 

Vandaag bij het aanzetten van de Tv kwam er na 2 minuten een scherm in beeld.  De upgrade ging automatisch verder waar deze vorige week afgebroken was.   De upgrade is nu wel gelukt alleen mijn opnames van gisteren zijn nu verdwenen.   Gelukkig kan ik deze nog terugkijken via de reguliere tv

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Niets, dat systeem kijkt hoe druk het is op de download server en gaat automatisch de mediaboxen XL langs.

Er is geen tijd aan te geven.

Dolorich
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie @ap pje 

 

Vandaag bij het aanzetten van de Tv kwam er na 2 minuten een scherm in beeld.  De upgrade ging automatisch verder waar deze vorige week afgebroken was.   De upgrade is nu wel gelukt alleen mijn opnames van gisteren zijn nu verdwenen.   Gelukkig kan ik deze nog terugkijken via de reguliere tv

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Dolorich, fijn dat het al-met-al alsnog gelukt is. Geniet van je 'vernieuwde' mediabox, zullen we maar zeggen.

En ja, sorry voor de opnames inderdaad. Die verdwijnen met de update, dat is helaas niet anders.

Uitgelicht topic