1
Vraag
2
Reacties
Theo

Level 1
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Updates voor de Mediabox Next

Op het wereld wijde web werk ik met verschillende programma's, of ik heb ze gedownload en gebruik ze lokaal.

Vaak gaan de lokale programma's bij het starten even het internet op en kijken of er patches, updates of misschien zelfs een nieuwe versie klaarstaat. En meestal krijg je dan een popupje en kun je daarop reageren, dan wel, even wachten tot het je uitkomt.

En online-programma's beginnen zelfs met het melden dat er een update klaarstaat voordat het programma start. (En vaak kun je er dan niet omheen.)

Maar in alle gevallen kun je dan naar een pagina met 'Patch Notes' waarop je kunt teruglezen wat er aangepast of opgelost is.

Toen ik de Facebook-chat vroeg waar ik bij Ziggo deze informatie kon bekijken was het antwoord, dat kan niet. Omdat die informatie niet voor de gebruikers voorhanden was.

Dat klonk zo vreemd, weet iemand hier waarom niet?
Ergens (misschien hier in de community?) moet het toch mogelijk zijn een patch of update aan te kondigen, wellicht het waarom er bij te vermelden, aan te geven of er uitstel moet komen? En dan is na de uitrol een opgave van de 'Patch Notes' toch ook niet zo ingewikkeld?

Een suggestie waar niet iedereen wat mee gaat doen. Maar mij lijkt het handig om een beetje op de hoogte gehouden te worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Theo,

Deze patch notes worden (sinds 4.16) bijgehouden op dit forum bij Mediabox Next > 'Alles over de software update van de Mediabox Next'

-> https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/alles-over-de-software-update-van-de-mediabox-next-4110...

Bekijk in context

2 Reacties 2
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Theo,

Deze patch notes worden (sinds 4.16) bijgehouden op dit forum bij Mediabox Next > 'Alles over de software update van de Mediabox Next'

-> https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/alles-over-de-software-update-van-de-mediabox-next-4110...
Theo
Topicstarter
Level 1
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nah!

Dank Alex! Dat zocht ik dus, maar de Facebook-chatters zijn waarschijnlijk (nog) niet op de hoogte van het bestaan van dat onderdeel! Ik duik erin! :grinning:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic