Pela

Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Updates televisie

Goedemiddag,

Heb er al enige tijd last van, maar vanmiddag dacht ik gekker moet het niet worden en daarom doe ik er nu kond van.

Regelmatig krijg ik bericht dat er updates van zenders zijn, dan laat ik die meestal later installeren.

Soms niet, en na een tijdje zie ik dan dat er geen updates waren.

Vanmiddag weer, er waren geen updates en na enkele seconden krijg ik weer het bericht dat er updates zijn?

Heeft iemand een verklaring.

Ik heb geen kastje, maar een Ci+ module, aangeschaft in 2011.

Hebben die dingen het eeuwige leven?

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Soms wil het helpen om de module eruit te halen en de smartcard een aantal malen goed heen en weer te schuiven in de module voor een goed contact.

Duw dan de module stevig in de TV, hij moet een klein bobbeltje over en dan de smartcard er weer in.

Pela
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vriendelijk bedankt voor uw reactie, dit heb ik al verschillende keren gedaan, maar ik zal het nog eens proberen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Laat even weten hoe het gaat, anders kan een Ziggo moderator eens meekijken en de nodige adviezen geven.

Pela
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik zal wachten tot er weer een update komt, nu ik toch hier ben, ik blijf het vreemd vinden.

Krijg wel een signaal dat er nieuwe zenders zijn, maar even later krijg ik drie maal 0 te zien.

Pela
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een Ziggo moderator meekijken, ik heb Ci+ van Ziggo, geen internet.

Krijg ook allemaal berichten bij Nederland 1, 2 en 3 dat ik een of ander nummer bij Ziggo moet bellen omdat er iets niet actueel is.

Hetzelfde heb ik gehad bij de twee Engelse zenders, wat een gedoe, maar nu is alles weer goed met die zenders.

Teletekst bij Nederland1. 2 en 3, het duurt lang voordat alle subpagina's te zien zijn.

Bij L1 zijn alle subpagina's direct te zien.

Kan het echt niet aan de module liggen?

Pela
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Snap er niets meer van een reactie van mij is gekozen als oplossing.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Dit zijn geen meldingen van TV of mediabox, Ziggo schakelt 7 december het sd signaal af.

En geeft dus dit aan op het sd kanaal.

 

Laat tv of mediabox opnieuw de installatie doorlopen..

 

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

De CI+ module en/of de smartcard kan ook defect geraakt zijn na 10 jaar.

 

Nieuwe CI+ modules met smartcard zijn te huur bij Ziggo: Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pela,

 

Wat irritant dat je telkens deze melding krijgt. Hoe staat het er op dit moment voor? Is het al opgelost of heb je al contact gehad?

Uitgelicht topic