Hey @mirjamjosee en welkom hier!
Je wilt weten waar je aan toe bent! En dat is begrijpelijk. Zeker gezien je al vaak contact hebt gehad en je daar nog niet echt een antwoord uit hebt gekregen. Sorry dat het zo moeizaam verloopt! We zijn intussen aan het einde gekomen van de 'normale' batches voor de upgrade. We houden nu groepen over die we niet eerder konden meenemen in de batches en dit is om verschillende redenen:
- Een signaalprobleem, mediaboxen met een signaalprobleem krijgen de upgrade app niet te zien.
- Blokkade door bijvoorbeeld betaalachterstand
- Open order
- Open verhuizing
Is het geen van deze redenen dan moet er een andere oorzaak zijn. Deze kunnen wij niet inzien of oplossen en er wordt op de achtergrond gewerkt aan de oplossing zodat je alsnog gauw de upgrade app te zien krijgt. Nu verder, het enige waar wij invloed op hebben.. Ik snap dat mijn collega's zeggen, het kan door de afstandsbediening komen, dit is namelijk een open order tot de afstandsbediening is bezorgd. Verder is het signaal iets aan de hoge kant dus voeg voor de zekerheid gerust in je volgende bericht foto's toe van je hoofdaansluiting zodat we met je mee kunnen kijken of dit nog meer te optimaliseren is. Een blokkade heb je niet en voor zover ik kan zien, ga je ook niet verhuizen dus dit mag het probleem niet zijn.