1
Vraag
2
Reacties
mirjamjosee

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Update mediabox xl

Hopelijk zit hier een medewerker van Ziggo die mij kan helpen. Eigenlijk ben ik helemaal klaar met Ziggo enorm teleurgesteld in hen. 8 april heb ik de mail ontvangen dat ik met 3 weken de upgrade zou ontvangen. Hier was ik blij mee, de dag erna alvast de nieuwe afstandsbediening besteld, daar mijn huidige niet meer heel goed reageert. Vervolgens hoor ik niets meer. Meerdere keren gechat met Ziggo en kreeg steeds te horen dat ik geduld moet hebben. Na anderhalve maand weer geschat met Ziggo, deze medewerker vertelde mij dat ik door de bestelling van de afstandsbediening buiten de batch gevallen ben en dat ik weer achteraan moest sluiten. Hier was ik het niet mee eens en wilde een klacht indienen. Afgesproken dat ze me bellen na 14.00 uur. Weken hoor je niets totdat ze mailen we kunnen je niet bereiken. Ja als je belt voor de afgesproken tijd, heb je kans dat mensen niet kunnen opnemen. Uiteindelijk vrijdag contact gehad, maar deze dame leek of wilde het probleem niet begrijpen. Ik moest geduld hebben, ook sprak zij tegen dat de bestelling van de afstandsbediening er mee te maken kon hebben. Haar collega had dus onzin verkocht. Volgens haar kon het om verschillende redenen uitgesteld zijn. Daarop gaf ik aan dat het dan netjes zou zijn om de klant te informeren. Zij gaf aan dat dat niet altijd zo hoeft. Ze zou voor me uitzoeken hoe en wat over de update, maar tot op heden niets gehoord. Zijn hier meer mensen die de aankondiging al eerder gehad hebben en daarna niets meer gehoord hebben? Zoals jullie begrijpen ben ik enorm teleurgesteld in Ziggo en ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Paul mijn mediabox is ondertussen vervangen en alles werkt weer perfect.

Denk jij dat het nog nodig is dat er een monteur langs komt voor het aansluitpunt?

 

Met vriendelijke groet, 

Mirjam van der Linden 

Bekijk in context

16 Reacties 16
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel staan, dan kan iemand van het moderatieteam je abonnementsgegevens raadplegen en misschien een weinig licht in de duisternis brengen.

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Die staan inderdaad in mijn profiel, hopelijk kunnen ze er wat mee.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @mirjamjosee en welkom hier! 

Je wilt weten waar je aan toe bent! En dat is begrijpelijk. Zeker gezien je al vaak contact hebt gehad en je daar nog niet echt een antwoord uit hebt gekregen. Sorry dat het zo moeizaam verloopt! We zijn intussen aan het einde gekomen van de 'normale' batches voor de upgrade. We houden nu groepen over die we niet eerder konden meenemen in de batches en dit is om verschillende redenen:
 

  • Een signaalprobleem, mediaboxen met een signaalprobleem krijgen de upgrade app niet te zien. 
  • Blokkade door bijvoorbeeld betaalachterstand 
  • Open order
  • Open verhuizing
     

Is het geen van deze redenen dan moet er een andere oorzaak zijn. Deze kunnen wij niet inzien of oplossen en er wordt op de achtergrond gewerkt aan de oplossing zodat je alsnog gauw de upgrade app te zien krijgt. Nu verder, het enige waar wij invloed op hebben.. Ik snap dat mijn collega's zeggen, het kan door de afstandsbediening komen, dit is namelijk een open order tot de afstandsbediening is bezorgd. Verder is het signaal iets aan de hoge kant dus voeg voor de zekerheid gerust in je volgende bericht foto's toe van je hoofdaansluiting zodat we met je mee kunnen kijken of dit nog meer te optimaliseren is. Een blokkade heb je niet en voor zover ik kan zien, ga je ook niet verhuizen dus dit mag het probleem niet zijn. 
 

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor uw bericht @Mariska !

 

Zodra ik thuis ben zal ik een foto maken van de hoofdaansluiting en deze hier plaatsen.
Staat de order nu wel weer open voor de upgrade?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Geen enkel probleem, is goed! We zien de foto wel verschijnen. Wat betreft de order, er zijn nu geen openstaande orders mee dus dit kan de upgrade niet (meer) in de weg zitten. 

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij deze de foto van mijn aansluiting.

20210614_211531.jpg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@mirjamjosee Hartelijk dank voor het delen van de foto met daarop de aansluiting. Het aansluitpunt wat ik zie op de foto lijkt verouderd te zijn. Ik regel graag een afspraak met een monteur die het aansluitpunt komt vervangen. Op welke data zou een afspraak het beste uitkomen?

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Paul mijn mediabox is ondertussen vervangen en alles werkt weer perfect.

Denk jij dat het nog nodig is dat er een monteur langs komt voor het aansluitpunt?

 

Met vriendelijke groet, 

Mirjam van der Linden 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@mirjamjosee, dat zou ik voor de zekerheid wel doen 🙂 Gezien de AOP het punt is waar het signaal op binnenkomt, is het wenselijk wel een goede aansluiting te hebben. 

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla bedankt voor je antwoord.

Is het dan mogelijk om een afspraak te maken op maandag 12 of dinsdag 13 juli in de ochtend?

 

Met vriendelijke groet,
Mirjam van der Linden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@mirjamjosee, dat is geen probleem. Ik heb nu een afspraak ingepland op maandagochtend 12 juli tussen 08.00-13.00 uur. Hierover krijg je vandaag nog een e-mail ter bevestiging.

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Top, helemaal goed!

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla ik heb nog geen bevestiging via de mail ontvangen, klopt dat?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@mirjamjosee Gek dat je die nog niet hebt ontvangen. Ik ga er achteraan! Je zou hem vandaag moeten ontvangen op het e-mailadres dat bij ons en in je MijnZiggo bekend is.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

@mirjamjosee Hoe is de afspraak gegaan afgelopen maandag? We horen graag van je! 🙂

mirjamjosee
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De hoofdaansluiting is vervangen en de router is als eerste geplaatst. Alles werkt weer prima, de mediabox was al eerder vervangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic