Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Klopt het dat sinds de update de mediaboxnext het controle lampje zichtbaar (wit )is tot voor de updat was de kleur geel als de internet verbinding uitgeschakeld werd of blauw na het uitschakelen.
In bedrijfs toestand was er nooit enig zichtbare indicatie te zien
Ik vond dit nogal opvallend
grt Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
"Niet branden als hij aanstaat lijkt me niet goed"
Gisteren een update geweest hiervoor kon je niet zien of de box aanstond nu brandt er inderdaad een led grijs /wit o.i.d.
vond dit merkwaardig , voor de rest lijkt alles goed
Ik zie de Next niet omdat die in een dichte kast staat.
Als ik toch kijk dan is er altijd een witte/groene led zichtbaar als hij aanstaat. Zet je hem uit in eco stand dan wordt de led een paar minuten blauw en gaat dan helemaal uit.
Niet branden als hij aanstaat lijkt me niet goed.
"Niet branden als hij aanstaat lijkt me niet goed"
Gisteren een update geweest hiervoor kon je niet zien of de box aanstond nu brandt er inderdaad een led grijs /wit o.i.d.
vond dit merkwaardig , voor de rest lijkt alles goed
Na een update zet ik mijn Next altijd even uit. 30 sec van de stroom. Daarmee voorkom je vaak vreemd gedrag dat op gaat treden. Meestal is mijn hdmi-cec aansturing dan van slag. Niet alles gaat aan of uit zoals het hoort.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...