Anjaranja
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Update horizon box

Hallo,

Na de update van de horizon box kunnen wij sommige programma's niet terug kijken. Wie is de mol bijvoorbeeld...er staat dat we geen abonnement hebben om het terug te kijken. Weet iemand hier hoe we dat oplossen? De klantenservice kan ons niet helpen...

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anjaranja
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels wel de aflevering van afgelopen zaterdag terug kunnen kijken dus ik denk dat het opgelost is! 

Bedankt voor je moeite en een fijne dag! 

 

Groetjes Anja

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41280Reacties
  • 2335Oplossingen
  • 8608Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dieper in de systemen kijken en mogelijk zien wat er fout gaat bij je.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4410Reacties
  • 417Oplossingen
  • 1314Likes

Hi @Anjaranja,

 

Bij Wie is de Mol waren er wat problemen waardoor hij tijdelijk niet terug te kijken was. Dat is inmiddels hersteld. Werkt alles weer bij jou?
(En wie verdenk je 😉 ?)

Anjaranja
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Alex,

Nog steeds hetzelfde probleem....

20210305_192308.jpg

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1686Reacties
  • 260Oplossingen
  • 253Likes

🤔Wat een tegenvaller, sorry!
Ik vermoed dat je dan de nieuwste software van de mediabox hebt.
De titel van de aflevering was helaas verkeerd aan ons aangeleverd, voor boxen met de nieuwste software hebben we dit helaas niet kunnen herstellen.

Via NPO Start is de aflevering gelukkig nog wel terug te kijken.

Anjaranja
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels wel de aflevering van afgelopen zaterdag terug kunnen kijken dus ik denk dat het opgelost is! 

Bedankt voor je moeite en een fijne dag! 

 

Groetjes Anja

Bekijk in context

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1686Reacties
  • 260Oplossingen
  • 253Likes

Daar ben ik blij om! De mol is voor nu weer even ondergedoken, maar volgend jaar komt er ongetwijfeld weer een nieuw seizoen 🙂

Bedankt voor je snelle reactie en ook een fijne dag verder!

Uitgelicht topic