Vraag
Reacties
Oplossing
pjutr
Level 6

Update Next 4.37 febr. 2022

Sinds de update van afgelopen nacht 09-02-2022 (dat is de 4.37 neem ik aan) is de koppeling van de Next met mijn Marantz 7.1 versterker verbroken. Ook niet te herstellen.

Help!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pjutr
Level 6
Topicstarter

Inmiddels na een middagje HDMI-kabels ontkoppelen, alle apparaten van de stroom en dan weer terug, wel kunnen herstellen. Wel vervelend natuurlijk dat alle koppelingen opnieuw moeten, zonder waarschuwing vooraf.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @pjutr 

Bedoel je de koppeling met de afstandsbediening?

0 Kudos
pjutr
Level 6
Topicstarter

Ik bedoel idd de koppeling van de afstandsbediening van de Next met mijn Marantz versterker. Dat werkte perfect tot gisteravond. Ik begrijp vd HD dat er meer klachten zijn sinds een paar dagen. En dat het ging om een gering aanpassing van update 4.37, geen nieuwe.
Die had wat mij betreft achterwege kunnen blijven.
(Want het hele hoofdstuk “ Koppeling met je apparaten” werkt niet meer. Dwz het maakt niet uit welk merk je invoert, de bestaande koppeling met tv blijft werken. Die met geluidsinstallatie lukt niet meer. Dat was ook niet zo vóór deze ‘geringe aanpassing. Ik kon bv mijn tv bediening ontkoppelen door een verkeerd merk in te voeren. Nu een en al bug dus.)

0 Kudos
pjutr
Level 6
Topicstarter

Inmiddels na een middagje HDMI-kabels ontkoppelen, alle apparaten van de stroom en dan weer terug, wel kunnen herstellen. Wel vervelend natuurlijk dat alle koppelingen opnieuw moeten, zonder waarschuwing vooraf.