Beste mensen,
Er staat een Ziggo update aan te komen mbt de Horizonbox.
Enkele dagen terug kreeg ik de melding dat de update er aan zit te komen. Ik heb aangegeven dat ik over 4 weken weer bericht zou willen. Echter schoot het "bijkijken" van mijn lijst opgenomen programma's dermate op dat de update nu wel plaats kan vinden... Kan alleen nergens vinden hoe ik die tevoorschijn kan toveren. Bij uitgebreide opties "software update" geeft de box aan volledig geupdate te zijn...
Wie kan me helpen. Dank je wel!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De melding komt vanzelf weer terug, maar pas na 2 weken nadat je gekozen hebt voor het 4 weken uitstellen.
Dus je zal ongeveer denk ik nog iets van anderhalve week moeten wachten voordat de melding weer komt en je de update kunt installeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De melding komt vanzelf weer terug, maar pas na 2 weken nadat je gekozen hebt voor het 4 weken uitstellen.
Dus je zal ongeveer denk ik nog iets van anderhalve week moeten wachten voordat de melding weer komt en je de update kunt installeren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.