heb deze update nog steeds niet ontvangen. Hoe zit dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Desnor en de rest!
Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.
De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je doelt op de update voor de Next. Hier ook nog steeds niet ontvangen, ondanks de mail van afgelopen week.
hier ook niet voor de next
Klopt, de update 4.30 is ietwat uitgesteld. Die dingen gebeuren.
Alweer? Waarom sturen ze dan afgelopen donderdag een mail rond? Beetje lekker maken met een dooie mus.
Voor zover ik weet is deze 4.30 update vanaf 18-03 niet uitgesteld.
De eerder gemelde update van 2 maart wel, die in Brabant en Limburg al uitgerold was.
Het kan tot 3 dagen duren voor hij op je Next aangekomen is.
@Desnor heb jij een mail gehad van de update?
Het kan dat zijn dat de update in fases uitgerold wordt over Nederland.
ja donderdag mail gehad maar nog geen update
Ik heb donderdag ook een mail gehad dat mijn Mediabox Next geüpdate zou worden naar versie 4.30... maar nog geen update en de drie dagen zijn verstreken.
Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.
@70ReS schreef:
Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.
Probeer Fabrieksinstellingen via het Menu. Wanneer de nieuwe update voor je klaar staat zal deze 'opgepikt' worden. Zo niet, dan is ie nog niet beschikbaar en zal dat binnenkort gebeuren.
ik wacht het wel even af bedankt.
Hi Desnor en de rest!
Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.
De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier.
Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...
Wat ik ook jammer vind is waarom Ziggo geen uitleg geeft over de vertraagde uitrol van 4.30. Er kan altijd wat gebeuren wat niet voorzien is, maar wees daar als organisatie transparant over naar de klanten, dat wordt gewaardeerd.
@Bozz schreef:
Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...
Heeft niets met die update te maken. Als je een Next hebt én een UHD/4K TV hebt, kan je F1 in 4K kijken.
Je hebt gelijk, ik had e.e.a. met elkaar verward.
Dank voor de correctie en ik ben blij met het in 4K kunnen kijken aankomend weekend 😊.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.