Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Desnor
Level 7

Update 4.30

heb deze update nog steeds niet ontvangen. Hoe zit dat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi Desnor en de rest! 

Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.

De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier

Bekijk in context

0 Kudos
15 Reacties 15
70ReS
Level 5

Je doelt op de update voor de Next. Hier ook nog steeds niet ontvangen, ondanks de mail van afgelopen week.

0 Kudos
Desnor
Level 7
Topicstarter

hier ook niet voor de next

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Klopt, de update 4.30 is ietwat uitgesteld. Die dingen gebeuren.

70ReS
Level 5

Alweer? Waarom sturen ze dan afgelopen donderdag een mail rond? Beetje lekker maken met een dooie mus.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Voor zover ik weet is deze 4.30 update vanaf 18-03 niet uitgesteld.

De eerder gemelde update van 2 maart wel, die in Brabant en Limburg al uitgerold was.

 

Het kan tot 3 dagen duren voor hij op je Next aangekomen is.

@Desnor heb jij een mail gehad van de update?

Het kan dat zijn dat de update in fases uitgerold wordt over Nederland.

0 Kudos
Desnor
Level 7
Topicstarter

ja donderdag mail gehad maar nog geen update 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Ik heb donderdag ook een mail gehad dat mijn Mediabox Next geüpdate zou worden naar versie 4.30... maar nog geen update en de drie dagen zijn verstreken.

0 Kudos
70ReS
Level 5

Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.

0 Kudos
MaxH
Level 17

@70ReS  schreef:

Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.


Probeer Fabrieksinstellingen via het Menu. Wanneer de nieuwe update voor je klaar staat zal deze 'opgepikt' worden. Zo niet, dan is ie nog niet beschikbaar en zal dat binnenkort gebeuren.

Desnor
Level 7
Topicstarter

ik wacht het wel even af bedankt.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi Desnor en de rest! 

Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.

De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier

0 Kudos
Bozz
Level 7

Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...

 

Wat ik ook jammer vind is waarom Ziggo geen uitleg geeft over de vertraagde uitrol van 4.30. Er kan altijd wat gebeuren wat niet voorzien is, maar wees daar als organisatie transparant over naar de klanten, dat wordt gewaardeerd.

0 Kudos
MaxH
Level 17

@Bozz  schreef:

Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...

 

 


 Heeft niets met die update te maken. Als je een Next hebt én een UHD/4K TV hebt, kan je F1 in 4K kijken.

Bozz
Level 7

Je hebt gelijk, ik had e.e.a. met elkaar verward.
Dank voor de correctie en ik ben blij met het in 4K kunnen kijken aankomend weekend 😊.