1
Vraag
2
Reacties
Desnor

Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Update 4.30

heb deze update nog steeds niet ontvangen. Hoe zit dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi Desnor en de rest! 

Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.

De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier

Bekijk in context

15 Reacties 15
70ReS

Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

Je doelt op de update voor de Next. Hier ook nog steeds niet ontvangen, ondanks de mail van afgelopen week.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

hier ook niet voor de next

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Klopt, de update 4.30 is ietwat uitgesteld. Die dingen gebeuren.

70ReS

Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

Alweer? Waarom sturen ze dan afgelopen donderdag een mail rond? Beetje lekker maken met een dooie mus.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor zover ik weet is deze 4.30 update vanaf 18-03 niet uitgesteld.

De eerder gemelde update van 2 maart wel, die in Brabant en Limburg al uitgerold was.

 

Het kan tot 3 dagen duren voor hij op je Next aangekomen is.

@Desnor heb jij een mail gehad van de update?

Het kan dat zijn dat de update in fases uitgerold wordt over Nederland.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

ja donderdag mail gehad maar nog geen update 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Ik heb donderdag ook een mail gehad dat mijn Mediabox Next geüpdate zou worden naar versie 4.30... maar nog geen update en de drie dagen zijn verstreken.

70ReS

Level 5
  • 61Posts
  • 4Oplossingen
  • 12Likes

Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@70ReS  schreef:

Na 4 dagen nog steeds niks. Communicatie gaat super weer bij Ziggo.


Probeer Fabrieksinstellingen via het Menu. Wanneer de nieuwe update voor je klaar staat zal deze 'opgepikt' worden. Zo niet, dan is ie nog niet beschikbaar en zal dat binnenkort gebeuren.

Desnor
Topicstarter
Level 7
  • 163Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

ik wacht het wel even af bedankt.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi Desnor en de rest! 

Logisch dat jullie met smart zitten te wachten, het klopt inderdaad dat de update uit is gesteld.

De eerste klanten in Noord-Brabant en Limburg hebben de update al gekregen op 3 maart 2021 en voor de rest van Nederland 30 maart. Check alle info hier

Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes

Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...

 

Wat ik ook jammer vind is waarom Ziggo geen uitleg geeft over de vertraagde uitrol van 4.30. Er kan altijd wat gebeuren wat niet voorzien is, maar wees daar als organisatie transparant over naar de klanten, dat wordt gewaardeerd.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@Bozz  schreef:

Da’s in ieder geval duidelijk! Wel jammer dat in de tussentijd de 1e F1 van het seizoen is geweest, dus nog zonder 4K voor de rest van Nederland...

 

 


 Heeft niets met die update te maken. Als je een Next hebt én een UHD/4K TV hebt, kan je F1 in 4K kijken.

Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes

Je hebt gelijk, ik had e.e.a. met elkaar verward.
Dank voor de correctie en ik ben blij met het in 4K kunnen kijken aankomend weekend 😊.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic