NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zouden wij in aanmerking komen voor een vervangende universele ab voor de next die wél een pauze knop heeft. De huidige die we hebben heeft dat niet.
Hoop dat dit mogelijk is voor een trouwe klant 😉
We kunnen de huidige uni ab eventueel terugsturen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In andere topics wordt de ab van de PACE DCR-7111 als extra genoemd misschien dat Ziggo die kan leveren.
Of deze zou je kunnen aanschaffen https://123afstandsbediening.nl/Webwinkel-Product-389753504/Ziggo-Mediabox-Next-afstandsbediening-(v...
Of deze topic kan je op ideeën brengen https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Mediabox-Next-koppel-al-je-apparatuur/bc-p/681364/highl...
Dag @Ruud zelf
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
U heeft niet dezelfde afstandsbediening als het voorbeeld rechts? Op deze afstandsbediening is de knop zowel de pauzeknop als de afspeelknop.
Het gaat om een universele ab. die wij als 2e ab gebruiken.
volgens mij zit ik hier in het verkeerde forum. Ik moet contact nemen met klantenservice.
@Ruud zelf schreef:
volgens mij zit ik hier in het verkeerde forum. Ik moet contact nemen met klantenservice.
Volgens mij zit u hier precies op het goede forum, maar zal er niet altijd direct gereageerd worden.
Om terug te komen op uw verzoek: voorzover ik weet wordt er per mediabox één afstandsbediening geleverd. De universele afstandsbedieningen die u waarschijnlijk bedoelt is volgens mij niet meer te bestellen.
Mocht uw Ziggo Universele Afstandsbediening defect raken? Dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice.
Hi @Ruud zelf, welkom hier!
We kunnen je uiteraard een nieuwe afstandsbediening sturen welke past bij je Mediabox Next. Dat is de afstandsbediening op het plaatje die @Wim C. ook stuurde. Als dit de afstandsbediening is die je bedoelt horen we het graag, dan zorgen we ervoor dat deze je kant op komt!
Beste Welmoed hartelijk dank voor je reactie. De ab die je aanbied hebben we.
Ik zou graag een afstand bediening (universeel) erbij willen waarmee je ook de uitzending kunt pauzeren, want volgens mij kan je geen 2 originele (zoals afgebeeld) afstandsbedieningen op één mediabox laten werken…..toch?
@Welmoed Volgens mij wil @Ruud zelf een tweede afstandsbediening, voor zover ik weet kan van deze er maar een tegelijk werken.
@Ruud zelf > Welk merk/type tv heb je? Want ik heb bijvoorbeeld een LG Oled65C9 TV en kan met de TV afstandsbediening ook gewoon de Nextbox bedienen.
In andere topics wordt de ab van de PACE DCR-7111 als extra genoemd misschien dat Ziggo die kan leveren.
Of deze zou je kunnen aanschaffen https://123afstandsbediening.nl/Webwinkel-Product-389753504/Ziggo-Mediabox-Next-afstandsbediening-(v...
Of deze topic kan je op ideeën brengen https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Mediabox-Next-koppel-al-je-apparatuur/bc-p/681364/highl...
@Welmoed ik denk dat we hier de oplossing hebben….. Als je een ab voor de PACE DCR-7111 zou kunnen sturen dan zijn wij geholpen.
Alvast hartelijk dank, ook een ieder die hier gereageerd hebben.
@Ruud zelf schreef:
Als je een ab voor de PACE DCR-7111 zou kunnen sturen dan zijn wij geholpen.
Ik bang dat Ziggo deze afstandsbediening niet (meer) op voorraad heeft en dus niet kan opsturen. Zoals eerder geschreven vervangt Ziggo een standaard één afstandsbediening als deze defect raakt. Als u een tweede afstandsbediening wilt, dan zult –zoals @Karel. voorstelde– denk ik u deze zelf moeten bestellen.
Helemaal correct @Wim C.
We hebben geen afstandsbediening specifiek voor de Pace DCR-7111. Ik heb wel een universele ter beschikking om op te sturen. Wens je die te proberen? @Ruud zelf
@Jamyla hartelijk dank voor je aanbod. Het gaat ons erom dat we daarmee ook programma’s kunnen pauzeren.Dat pauzeren was het mij initieel om te doen.
De ab die we hebben (zie foto), kent de functie pauzeren niet.
Ik hoop dat er ooit een oplossing voor komt…..
Ergo als de ab die je aanbied geen pauze functie hebben dan hoef dje die natuurlijk niet te versturen
Fijn weekeind👍😉
.
Nee die functie heeft de universele ook niet helaas. Wellicht kun je er 1 vinden via marktplaats? @Ruud zelf
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.