Beste,
Mijn oma is reeds haar afstandsbediening verloren voor haar mediabox, de Humax IRHD 5500c. Nu heb ik een nieuwe afstandsbediening voor haar gehaald die gebruiksvriendelijker is voor haar, de Hama 2-in-1 universal remote control “big zapper”.
Deze afstandsbediening koppelt probleemloos met haar Philips tv maar niet met de humax tv box. Is hier een oplossing voor of zie ik wat over het hoofd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd:
Maar probeer de codes vermeld in de codelist bij Humax op blz 10 SAT 03.
Of voer de handelingen uit zoals beschreven in de handleiding op blz 32 punt 5.3 of 5.4.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd:
Maar probeer de codes vermeld in de codelist bij Humax op blz 10 SAT 03.
Of voer de handelingen uit zoals beschreven in de handleiding op blz 32 punt 5.3 of 5.4.
Lief dat je je oma hierbij helpt @Jonasher2000 Ik snap dat je de afstandsbediening voor haar juist ook aan de Humax gekoppeld wilt hebben. @Karel. heeft nog een aantal tips gedeeld zie ik, is het daarmee uiteindelijk gelukt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.