1
Vraag
2
Reacties
Raverde

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Universele afstand bediening van philips gebruiken voor de Horizon box.

Ik heb recentelijk een universele afstandbediening van philips gekocht om mijn TV, soundbar en horzion box met 1 afstandbediening te kunnen bedienen.

Nu heb ik hem wel kunnen linken met de TV en soundbar maar nog niet met de horizon box (de afstandbediening had wel een ziggo code maar deze werkte niet.)

Bij ziggo support zeiden ze dat dit theoretisch mogelijk moet zijn zolang de afstandbediening 2.4ghz ondersteund. Echter kan ik op de product pagina hier niks over vinden (https://www.philips.nl/c-p/SRP5016_10/perfect-replacement-universele-afstandsbediening/specificaties).

Dus mijn grootste vraag is eigenlijk heeft iemand het al eens voor elkaar gekregen om überhaupt een ander afstandbediening te linken met de horizon box? Of weet iemand mogelijk een afstandbediening code waarmee het wel zou kunnen werken?

Alvast bedankt,
Luuk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17547Posts
  • 730Oplossingen
  • 4243Likes
Het probleem kan zijn dat de horizon ook met een RF signaal werkt. En ik zie dat uw ab een IR ab is.

Bekijk in context

8 Reacties 8
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17547Posts
  • 730Oplossingen
  • 4243Likes
Het probleem kan zijn dat de horizon ook met een RF signaal werkt. En ik zie dat uw ab een IR ab is.
Raverde
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou het mogelijk wel verklaren dan. Zijn er wel AB die RF en IR ondersteunen? en zo ja heeft u hier een voorbeeld van waar ik deze zou kunnen kopen. Heeft iemand zijn of haar RF AB al eens gekoppeld aan de horizon box?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17547Posts
  • 730Oplossingen
  • 4243Likes
Hier en daar en ook op dit forum gelezen : de logitech harmonie .
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17547Posts
  • 730Oplossingen
  • 4243Likes
Even een aanvulling: even in de zoekbalk op deze site logitech typen. Hier zie je div. topics die er over gaan.
Raverde
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zal er een naar kijken/zoeken. bedankt voor de hulp en informatie in ieder geval.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17547Posts
  • 730Oplossingen
  • 4243Likes
Ok, graag gedaan!
Snoesje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Raverde,
Is het jou inmiddels gelukt? Ik zit met hetzelfde probleem. Heb alles kunnen koppelen behalve de horizon box. Hopelijk heb je de gouden tip voor me.

Groetjes Marloes
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1082Likes
De Horizon ondersteunt voor de standaardfuncties overigens zowel RF als IR.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic