Uitzending gemist

Al enkele dagen werkt Uitzending gemist niet op Net5, SBS9 en Veronica. De lijst van programma's is leeg. Alleen de melding "Geen informatie” verschijnt. Al fabrieksinstellingen hersteld en verbinding getest. Bij Ziggo kun je dit nergens melden. Je wordt steeds weer in een kring verwezen.

Alex1
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
19 Reacties 19

welke mediabox ?

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

UPC Mediabox HD

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alex1 wrote:

UPC Mediabox HD

is al een oudere mediabox waar je minder uitgebreid mee kunt terug kijken 

en waar ze afhankelijk zijn van het aanbod wat de zender aanbied

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Vorige week werkte het nog, en SBS6 doet het wel.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alex1 wrote:

Vorige week werkte het nog, en SBS6 doet het wel.

kun je nu eens kijken of het weer werkt

anders de box even 30 seconde van de stroom

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Nog niets veranderd. Programmalijst is leeg. Ik had de fabrieksinstellingen al een keer hersteld.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

kun je een foto van de mediabox maken

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Daar kan ik niet zo makkelijk bij. Dan moet ik alle stekkers eruit trekken.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alex1 wrote:

Daar kan ik niet zo makkelijk bij. Dan moet ik alle stekkers eruit trekken.

van de voorkant?

staat die achter een kast of zo?

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Met een foto schiet je niets op. Het ligt niet aan het apparaat. Ziggo moet gewoon die programma's doorgeven.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alex1 wrote:

Met een foto schiet je niets op. Het ligt niet aan het apparaat. Ziggo moet gewoon die programma's doorgeven.

die programma’s komen vanuit Net5, SBS9 en Veronica die content aanbieders moeten zorgen dat de programma’s op de server komen

 

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Ik vermoed dat Talpa alles in eigen hand gaat houden, net als RTL.

Over - KIJK opent je ogen

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39965Reacties
  • 2236Oplossingen
  • 8261Likes

Ik heb van de week Ziggo gebeld maar degene die ik aan de telefoon kreeg wist niet veel zinnigs te melden, behalve dat de medewerker naast hem iemand aan de telefoon had met dezelfde klacht...

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Alex1

Sorry voor mijn mega late reactie! Er speelde inderdaad een storing met uitzending maar het goede nieuws is dat deze intussen is opgelost! Mocht je nog problemen ervaren, ook na een reset van je apparatuur, dan horen we dat graag. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 261Oplossingen
  • 525Likes

Er is nog niets veranderd. Het werkt nog steeds niet.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thanks voor je snelle reactie. Dan moeten we gaan onderzoeken hoe dit kan! Is 'kijk' helemaal niet meer beschikbaar onder Ziggo On Demand? 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 261Oplossingen
  • 525Likes

Ik kies Net 5, druk op de rode knop, dan kom ik in Kijk. Daar kies ik Zenders.

Dan krijg ik de keus tussen SBS6, Veronica, Net5 en SBS9.

Kies ik een van deze vier, dan komen deze zenders in vier afzonderlijke kolommen te staan.

De kolom van SBS6 bevat programma's, de andere drie melden alleen Geen informatie beschikbaar.

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey @Alex1. We hebben nog geen duidelijke antwoorden/verder stappen teruggekregen. Wel zitten we hier bovenop, hoor! Zodra we meer weten, hoor je van ons. 

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11159Reacties
  • 854Oplossingen
  • 3925Likes

Goedemorgen @Alex1,

Het onderzoek wat in gang is gezet n.a.v. het aangemaakte interne werkbonnummer loopt op dit moment nog. 
We laten het weten zodra we hierover meer informatie hebben. 

 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5268Reacties
  • 410Oplossingen
  • 1010Likes

Uitgelicht topic