Alex1
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Uitzending gemist

Al enkele dagen werkt Uitzending gemist niet op Net5, SBS9 en Veronica. De lijst van programma's is leeg. Alleen de melding "Geen informatie” verschijnt. Al fabrieksinstellingen hersteld en verbinding getest. Bij Ziggo kun je dit nergens melden. Je wordt steeds weer in een kring verwezen.

19 Reacties 19
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

welke mediabox ?

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

UPC Mediabox HD

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

Alex1 wrote:

UPC Mediabox HD

is al een oudere mediabox waar je minder uitgebreid mee kunt terug kijken 

en waar ze afhankelijk zijn van het aanbod wat de zender aanbied

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vorige week werkte het nog, en SBS6 doet het wel.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

Alex1 wrote:

Vorige week werkte het nog, en SBS6 doet het wel.

kun je nu eens kijken of het weer werkt

anders de box even 30 seconde van de stroom

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog niets veranderd. Programmalijst is leeg. Ik had de fabrieksinstellingen al een keer hersteld.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

kun je een foto van de mediabox maken

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Daar kan ik niet zo makkelijk bij. Dan moet ik alle stekkers eruit trekken.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

Alex1 wrote:

Daar kan ik niet zo makkelijk bij. Dan moet ik alle stekkers eruit trekken.

van de voorkant?

staat die achter een kast of zo?

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Met een foto schiet je niets op. Het ligt niet aan het apparaat. Ziggo moet gewoon die programma's doorgeven.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4146Reacties
  • 280Oplossingen
  • 603Likes

Alex1 wrote:

Met een foto schiet je niets op. Het ligt niet aan het apparaat. Ziggo moet gewoon die programma's doorgeven.

die programma’s komen vanuit Net5, SBS9 en Veronica die content aanbieders moeten zorgen dat de programma’s op de server komen

 

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41430Reacties
  • 2346Oplossingen
  • 8654Likes

Ik vermoed dat Talpa alles in eigen hand gaat houden, net als RTL.

Over - KIJK opent je ogen

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb van de week Ziggo gebeld maar degene die ik aan de telefoon kreeg wist niet veel zinnigs te melden, behalve dat de medewerker naast hem iemand aan de telefoon had met dezelfde klacht...

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3350Reacties
  • 301Oplossingen
  • 596Likes

Hi @Alex1

Sorry voor mijn mega late reactie! Er speelde inderdaad een storing met uitzending maar het goede nieuws is dat deze intussen is opgelost! Mocht je nog problemen ervaren, ook na een reset van je apparatuur, dan horen we dat graag. 

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er is nog niets veranderd. Het werkt nog steeds niet.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3350Reacties
  • 301Oplossingen
  • 596Likes

Thanks voor je snelle reactie. Dan moeten we gaan onderzoeken hoe dit kan! Is 'kijk' helemaal niet meer beschikbaar onder Ziggo On Demand? 

Alex1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kies Net 5, druk op de rode knop, dan kom ik in Kijk. Daar kies ik Zenders.

Dan krijg ik de keus tussen SBS6, Veronica, Net5 en SBS9.

Kies ik een van deze vier, dan komen deze zenders in vier afzonderlijke kolommen te staan.

De kolom van SBS6 bevat programma's, de andere drie melden alleen Geen informatie beschikbaar.

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Hey @Alex1. We hebben nog geen duidelijke antwoorden/verder stappen teruggekregen. Wel zitten we hier bovenop, hoor! Zodra we meer weten, hoor je van ons. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6072Reacties
  • 478Oplossingen
  • 1257Likes

Goedemorgen @Alex1,

Het onderzoek wat in gang is gezet n.a.v. het aangemaakte interne werkbonnummer loopt op dit moment nog. 
We laten het weten zodra we hierover meer informatie hebben. 

 

Uitgelicht topic