1
Vraag
2
Reacties
peterp0st

Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Uitzending gemist - geen informatie beschikbaar

Er vallen steeds meer programma's af en de laatste tijd krijg ik alleen de mededeling "geen informatie beschikbaar" Het is een onderdeel van het pakket waar voor betaald wordt, ik ben bang dat Ziggo dit niet gaat compenseren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb je de Media Box Next al even van de stroom gehaald, en je modem even herstart, daarna je modem na minuut opstarten en als dat is gebeurt. 

 

Welke zenders mis je opname's die kan je gewoon doen, Replay is op sommige zenders niet bij ieder programma toegestaan, omdat Ziggo daar geen contract op hebt of patent.

 

Compenseren zal moeilijk worden, omdat niet bekend is hoe en wat, als je daar even een omschrijving van kan geven waar het mis gaat. 

 

Anders voor een fout in de EPG zou ik je dit topic aanbevelen Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb je de Media Box Next al even van de stroom gehaald, en je modem even herstart, daarna je modem na minuut opstarten en als dat is gebeurt. 

 

Welke zenders mis je opname's die kan je gewoon doen, Replay is op sommige zenders niet bij ieder programma toegestaan, omdat Ziggo daar geen contract op hebt of patent.

 

Compenseren zal moeilijk worden, omdat niet bekend is hoe en wat, als je daar even een omschrijving van kan geven waar het mis gaat. 

 

Anders voor een fout in de EPG zou ik je dit topic aanbevelen Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Zou je voor de zekerheid ook dit even kunnen doenOm je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

 

peterp0st
Topicstarter
Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

@Dave! Bedankt voor de tip, er is nu weer informatie beschikbaar 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic