Uitzending Gemist speelt niet af

ziggo speelt TV gemist niet af. ik kom wil in de Ziggo app en alles werkt normaal tot ik op > van afspellen druk. Dan geeft tv aan dat niet kan afspelen. wat gaat hier mis?

wjjstrooper
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5 Reacties 5

welke mediabox heb je?

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Hoi @wjjstrooper en welkom op onze Community! 

Irritant dat het niet lukt om TV gemist af te spelen. Gelukkig sta je er niet alleen voor en zitten we hier om je verder te helpen. Je geeft aan dat je naar de Ziggo app gaat, bedoel je de Ziggo Go app? Of probeer je programma's terug te kijken via de een mediabox? Stuur naast het type mediabox waar anoniemforum om vraagt, ook gerust een foto van de melding die je ziet zodat we met je mee kunnen denken. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 261Oplossingen
  • 525Likes

Hallo. Ik heb eel dergelijk probleem als hierboven, alleen krijg ik de mededeling dat ik een nieuw abonnement moet afsluiten terwijl ik de mediabox XL heb. Dit is vreemd; het enige dat veranderd is, is de mediabox (horizon naar XL), maar qua abonnement is er niets veranderd. Kon voorheen uitzending gemist kijken, maar nu is Replay niet mogelijk. Waar kan dat aan liggen?

Hummel
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Hummel,

Ik zie dat jij TV Start bij ons afneemt en eerst een standaard Humax mediabox van ons in bruikleen had. Bij TV Start leveren we nu alleen nog maar een Mediabox XL uit en na je abonnementswijziging op 18 november 2020 heb je daarom een Mediabox XL van ons ontvangen met de nieuwe software erop als vervanger voor je Humax. Helaas is Replay TV niet beschikbaar i.c.m. TV Start op de Mediabox XL en Uitzending Gemist maakt ook geen onderdeel uit van deze mediabox met de nieuwe software. Je kunt Replay TV wel gebruiken via Ziggo GO. Om Replay TV beschikbaar te maken op je Mediabox XL zal je abonnement een upgrade moeten ondergaan naar TV Complete.

Vragen hierover? Stel ze gerust! 

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Reacties
  • 93Oplossingen
  • 122Likes

Dag Erik,

Dank voor je reactie. Ik ben blij met de XL box, maar de restrictie is absurd (understatement). Ziggo Go app levert ook problemen op. Kan ook niet via TV; heb vanalles geprobeerd. Maar goed, ik doe het er voorlopig mee. Wil er momenteel geen energie meer insteken. Wanneer ik weer een issue heb, meld ik me weer. Grtzzzz

Hummel
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelicht topic