Henjok
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitvallen mediabox

Als we de tv en de mediabox inschakelen , wordt na een paar , ongveer 5, minuten het beeld groen en daarna zwart. Als we de mediabox uitschakelen en 5 minuten wachten krijgen we weer normaal beeld en valt die ook niet weer weg. Wat kan de oorzaak zijn, deze storing doet zich sinds een aantal weken voor.

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46627Reacties
  • 2814Oplossingen
  • 10210Likes

Welke tv en mediabox heb je in gebruik?

Graag merk, model, cijfers en letters.

Henjok
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tv is een Medion HDMI, de mediabox een Humax IRHD - 5300C

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46627Reacties
  • 2814Oplossingen
  • 10210Likes

@Henjok Is dit een zelf gekochte of in bruikleen van Ziggo bij een abonnement?

Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Henjok
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De mediabox is in bruikleen bij een abonnement.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46627Reacties
  • 2814Oplossingen
  • 10210Likes

Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Ziggo kan je die ook gratis toesturen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2359Reacties
  • 367Oplossingen
  • 373Likes

Goedemiddag @Henjok,

Vervelend dat het beeld niet meteen goed is als jullie tv willen kijken.
Elke keer de Humax resetten is natuurlijk niet wenselijk.

Hebben jullie in de tussentijd toevallig al een andere HDMI-kabel getest?
Het adres in jullie Community profiel wijkt in elk geval af ten opzichte van het e-mailadres waarmee het Community account is aangemaakt.

Omdat ik vermoed dat het adres achter het e-mailadres van de Community klopt, heb ik daar alvast een gratis HDMI-kabel naar toe gestuurd.
We lezen graag of het daarmee is opgelost 🙂