1
Vraag
2
Reageer en help mee
Henjok

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitvallen mediabox

Als we de tv en de mediabox inschakelen , wordt na een paar , ongveer 5, minuten het beeld groen en daarna zwart. Als we de mediabox uitschakelen en 5 minuten wachten krijgen we weer normaal beeld en valt die ook niet weer weg. Wat kan de oorzaak zijn, deze storing doet zich sinds een aantal weken voor.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke tv en mediabox heb je in gebruik?

Graag merk, model, cijfers en letters.

Henjok
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tv is een Medion HDMI, de mediabox een Humax IRHD - 5300C

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Henjok Is dit een zelf gekochte of in bruikleen van Ziggo bij een abonnement?

Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Henjok
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De mediabox is in bruikleen bij een abonnement.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Ziggo kan je die ook gratis toesturen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Henjok,

Vervelend dat het beeld niet meteen goed is als jullie tv willen kijken.
Elke keer de Humax resetten is natuurlijk niet wenselijk.

Hebben jullie in de tussentijd toevallig al een andere HDMI-kabel getest?
Het adres in jullie Community profiel wijkt in elk geval af ten opzichte van het e-mailadres waarmee het Community account is aangemaakt.

Omdat ik vermoed dat het adres achter het e-mailadres van de Community klopt, heb ik daar alvast een gratis HDMI-kabel naar toe gestuurd.
We lezen graag of het daarmee is opgelost 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic