1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ben Hoogstad

Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Uitval geluid bij terugkijken

Sinds enige tijd last van het feit dat bij het terugkijken van opgenomen programma's het geluid soms wegvalt gedurende 10-20 seconden. De internetverbinding (bekabeld) van zowel de Ziggo box als de TV (Samsung) geeft aan dat deze verbindingen uitstekend zijn. Klantenservice kon niets anders doen dan twee nieuwe kabels te sturen. Te weten UTP en Coax van inkom punt naar Router. Dit geeft geen verbetering. De sofware updates van zowel Ziggo als Samsung geeft ook geen verbetering.

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21887Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

@Ben Hoogstad 

 

Hoe staat het er nu voor met betreft de storingen en onderbrekingen, nog steeds last van het probleem.

Omdat er met Ziggo update en Samsung Update niks heeft geholpen zou ik u vragen het volgende even te willen doen.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit kan eventueel een oorzaak zijn, hoeft niet maar is wel even handig te weten of alles nog goed is.

 

Mocht u het hebben ge-upload dan zou voor modem gedeelte @tobiastheebe mee kunnen kijken, hij is een expert met modems en gegevens er om heen.

Ben Hoogstad
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Onderdeel Status Status

Ingesteld Downstream kanaal (Hz)666000000Goed (Locked)
Ingesteld Upstream kanaal (Hz)58800000Goed (Ranged)
Provisioning statusVerbondenGoed (Operational)
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Goedemorgen @Ben Hoogstad 

 

Wat jammer dat er geen response meer is gekomen de afgelopen week. 

Ik haak opnieuw @Dave! even aan of hij het draadje verder met je wil oppakken 🙂

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21887Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

Dank je wel @Jamyla  😋 ik zie dat de AOP nog van de UPC tijdperk is en ik denk dat een Monteur inplannen het beste is voor @Ben Hoogstad 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@Ben Hoogstad ik haak ook graag even aan gezien de melding over je AOP.

Die is inderdaad aan de oude kant en voor een optimale verbinding op al je apparaten is het nodig dat deze aktueel is. Vandaar de tip om deze kosteloos te vervangen. 

Dat kan gedaan worden door onze monteur, die komt 2 oktober tussen 12:00-18:00 uur. Schikt dit niet? Over enkele uren kan je de afspraak via je Mijn Ziggo account aanpassen. Erg handig!

Laat je ons het resultaat weten? 

Ben Hoogstad
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Met dank voor de reactie en actie. Jullie horen het resultaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic