HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, sinds de update moet ik bij elke film of programma voor boven de 18 mijn pincode invoeren. heb het kinderslot uitgezet maar dit werkt dus niet. voor de update was dit geen probleem maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ed Louter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas is het bij de 18+ zenders niet mogelijk de pincode uit te zetten. Dit is bij de Next altijd al geweest. Tijdens de testperiode is door de testers aangegeven dat zij een vaste pincode wilde hebben en dat is door Ziggo over genomen. Dit zal niet veranderen.
Helaas is het bij de 18+ zenders niet mogelijk de pincode uit te zetten. Dit is bij de Next altijd al geweest. Tijdens de testperiode is door de testers aangegeven dat zij een vaste pincode wilde hebben en dat is door Ziggo over genomen. Dit zal niet veranderen.
Ok, dank Jewel voor je reactie al blijf ik het lastig vinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...