1
Vraag
2
Reacties
Jo0Lz

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Uitloggen Netflix horizon box

Harstikke tof, Netflix op de horizon box. Dankbaar getest met een account, maar zou nu graag inloggen met mijn eigen vernieuwde account.

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik kan uitloggen uit de Netflix app :?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17259Posts
  • 722Oplossingen
  • 3981Likes
Jo0Lz wrote:
Harstikke tof, Netflix op de horizon box. Dankbaar getest met een account, maar zou nu graag inloggen met mijn eigen vernieuwde account.

Door op de terug toets te drukken net zo lang dat je in schermp komt waar je bv het instel icoontje ziet, je acount icoon etc en afmelden. Ga nu naar het tandwieltje en selecteer deze. Nu kan je daar afsluiten en evt je nieuwe account instellen. Succes. Gr Rob

Bekijk in context

4 Reacties 4
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17259Posts
  • 722Oplossingen
  • 3981Likes
Jo0Lz wrote:

Door op de terug toets te drukken net zo lang dat je in schermp komt waar je bv het instel icoontje ziet, je acount icoon etc en afmelden. Ga nu naar het tandwieltje en selecteer deze. Nu kan je daar afsluiten en evt je nieuwe account instellen. Succes. Gr Rob
Jo0Lz
Topicstarter
Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb het gevonden! Als je een profiel gekozen hebt, kan je naar boven, kom je bij het zoek gedeelte, daar kan je naar rechts naar het tandwiel voor de instellingen. Niet een heel intuïtief menu, maar ik kon afmelden en daarna het email adres veranderen en daarmee inloggen!

Gek dat een afstandsbediening totaal niet logisch meer is, als je die schermpjes met touch gewend bent ???? Bedankt voor je reactie Rob!

Een handeling bij deze applicatie is niet gek, lijkt me ????
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17259Posts
  • 722Oplossingen
  • 3981Likes
Mooi dat het gelukt is! Gr Rob
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Goed te horen dat het is gelukt. Ik sluit het topic bij dezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic