1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Hotwheels

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Uhd met smit ci module

Hoe krijg ik tijdens wk npo1 op uhd op smit module? Ik zag namelijk dat er in de mediabox wel een extra gratis zender is toegevoegd. Dit zou dan toch ook met de ci+ module moeten kunnen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Mischien is het nodig om de zenderzoek procedure door te lopen met uw TV om dit kanaal zichtbaar te krijgen.

Bekijk in context

Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5900Likes

@Hotwheels  schreef:

Ja gevonden. Even zenders opnieuw erin gezet en toen zat op 999 idd de uhd versie. Snap niet waarom hij niet op 1 zit, maar goed opgelost dus. 

Op 1 staat het normale NPO 1 signaal en op kanaal 999 is het UHD signaal.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5900Likes

@Hotwheels  schreef:

Hoe krijg ik tijdens wk npo1 op uhd op smit module? Ik zag namelijk dat er in de mediabox wel een extra gratis zender is toegevoegd. Dit zou dan toch ook met de ci+ module moeten kunnen?

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Ja, het is ook met een CI+ module te zien, via kanaal 999 !

youriy

Level 17
  • 3176Posts
  • 155Oplossingen
  • 778Likes

De zender is niet gecodeerd, dus geen module nodig. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Mischien is het nodig om de zenderzoek procedure door te lopen met uw TV om dit kanaal zichtbaar te krijgen.

wewanl

Level 17
  • 2650Posts
  • 23Oplossingen
  • 1027Likes

Heb jij met jouw CI module geen kanaal 999?

Hotwheels
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja gevonden. Even zenders opnieuw erin gezet en toen zat op 999 idd de uhd versie. Snap niet waarom hij niet op 1 zit, maar goed opgelost dus. 

Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5900Likes

@Hotwheels  schreef:

Op 1 staat het normale NPO 1 signaal en op kanaal 999 is het UHD signaal.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@Hotwheels  schreef:

Pasi geeft al uitleg iets specifieker kanaal 999 is een evenementen kanaal, deze is niet altijd actief. Dit kanaal is ook gebruikt voor de Olympische spelen in 4K. Als het WK is afgelopen zal dit kanaal weer op zwart gaan.