Ben H
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

UPC mediabox

Tijdens het kijken wordt het scherm vlekkerig of er komt een melding geen signaal,  een andere zender kiezen en terug helpt, maar dat kan niet de bedoeling zijn.  We hebben deze problemen nog niet eerder gehad en vragen ons af, of onze mediabox niet aan vervanging toe is.

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46812Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Goedemiddag @Ben H! Welkom op de Ziggo Community! 

 

Erg vervelend dat je continu een vlekkerig beeld hebt 😞 Daar zit je zeker niet op te wachten. Ik zie dat @Bert je al wat vragen heeft gesteld. We hebben al eventjes niks van je gehoord Kun je die vragen nog beantwoorden?