1
Vraag
2
Reacties
mmvantricht

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

UPC Mediabox HD: geen Netflix?

Ik heb een mediabox waar UPC op staat. Verklaart dat waarom hij aangeeft dat kanaal 150 niet bestaat/ werkt (Netflix)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SPR

Level 1
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Je geeft eigenlijk al het antwoord want alleen op de Horizon box of Mediabox XL zoals hij nu heet werkt kanaal 150.
Op alle andere soorten werkt dit kanaal niet. Dus je hebt waarschijnlijk een HDDVR of een standaard Pace mediabox .

Bekijk in context

5 Reacties 5
SPR

Level 1
  • 41Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Je geeft eigenlijk al het antwoord want alleen op de Horizon box of Mediabox XL zoals hij nu heet werkt kanaal 150.
Op alle andere soorten werkt dit kanaal niet. Dus je hebt waarschijnlijk een HDDVR of een standaard Pace mediabox .
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het kan zijn dat op een serie Horizon Media Boxen het Logo van UPC staat vermeld
zoals op de foto.

Maar bij Pace DCR7111 en Humax en CI+ werkt kanaal 150 niet.
mmvantricht
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, dan moet ik daar iets aan doen 😉
Dank!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Je kan een nieuwe Media Box XL aanschaffen via Ziggo dan heb je zeker de kanalen 150 Netflix, 151 Videoland. Maar als je in het bezit bent van een Smart TV die dit heeft ingebouwd, kan je die het beste gebruiken. Op deze pagina Media Box XL Specificaties kan je de gegevens van de media box bekijken en als je hem wilt bestellen kan je dat doen via

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/uitleg-mijn-ziggo
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
***Aangepast*** zie boven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic