Jessica94
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

UI van Movies&Series

Beste Ziggo,

Op movies & series hebben jullie een prima aanbod. Momenteel zit dit in mijn pakket en zou ik er graag vaker gebruik van willen maken. 

Echter, de gebruiksvriendelijkheid van de movies & series XL is waardeloos. Navigatie is traag. Je kan niet snel kijken waar je voor het laatste bent gebleven. Werkt van geen kant dus.

Puur door de gebruiksvriendelijkheid ben ik geneigd dit pakket niet te verlengen. Staat er nog een project op om dit in de toekomst aan te pakken? In vergelijking tot Prime, Netflix en Videoland is dit systeem nog middeleeuws.

3 Reacties 3
Template
Expert
Expert
  • 1235Reacties
  • 30Oplossingen
  • 239Likes

Tot op heden doen ze er niks mee. Heb het ook al eens aangekaart en anderen ook

Pasi
Expert
Expert
  • 3906Reacties
  • 221Oplossingen
  • 1437Likes

Jessica94 wrote:

...Echter, de gebruiksvriendelijkheid van de movies & series XL is waardeloos. Navigatie is traag. Je kan niet snel kijken waar je voor het laatste bent gebleven. Werkt van geen kant dus.

Puur door de gebruiksvriendelijkheid ben ik geneigd dit pakket niet te verlengen. Staat er nog een project op om dit in de toekomst aan te pakken? In vergelijking tot Prime, Netflix en Videoland is dit systeem nog middeleeuws.

Inderdaad. Van enige aanpassing is niets bekend.

Zoals tegenwoordig vaak bij Ziggo producten, maakt Ziggo er wel de sier ( en reclame ) mee, maar als men in detail naar het product kijkt, dan valt het qua klantvriendelijkheid en/of aanwezige opties/functies vaak erg tegen.

Juist het missen van handige gebruikers opties/functies verraad het ware doel van Ziggo …. zolang de voorkant er maar mooi uit ziet ….

RoWi.
Expert
Expert
  • 7693Reacties
  • 328Oplossingen
  • 1888Likes

Van de XL weet ik het niet bij de Humax zie je bekeken bij de laatst gekeken aflevering van een serie.

Vooral het niet doorgaan naar een volgende aflevering (bingen) is een zwaar gemis.