1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
wijk415!!

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweestaps verificatie werkt niet handig bij ESPN en Ziggo

Beste Ziggo , 

Als ik mijn ESPN app wil gebruiken om live te kijken op mijn telefoon ,moet ik mij eerst aanmelden via de tweetrapsverificatie wat enorm onhandig is aangezien hij vraagt om de code die ik via sms ontvang . Als ik vervolgens naar mijn sms ga om de code te noteren en dan terug ga naar mijn openstaande espn account begint hij weer met een tweetrapsverificatie waar hij zegt gebruik de sms code die je zojuist onvangen hebt. Je kunt de code dus nooit invoeren want als je de code hebt en je gaat naar de openstaande espn pagina gaat hij automatisch opnieuw die code versturen . DIt is overigens ook zo met je Ziggo Go app als je op een gegeven moment opnieuw moet inloggen . Kan iemand mij daar een antwoord opgeven hoe ik dit wel kan doen en anders die irritante tweetraps eraf gooien zodat i

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse

Level 10
  • 406Posts
  • 22Oplossingen
  • 175Likes

@wijk415!! 

Het volgende zou zich kunnen voordoen: zonder het te weten sluit je één applicatie af (in dit geval ESPN) om de code te noteren en vervolgens wordt ESPN weer geopend (en het aanmeldingsritueel begint van vooraf aan). Dus zoals ik het lees, zou het eventueel te maken kunnen hebben met schakelen tussen twee applicaties. Hoe je dit doet, verschilt per merk mobiele telefoon.

Ik heb zelf een Samsung A52 en moet om te schakelen (tussen applicaties) het volgende doen, nadat ik bijvoorbeeld ESPN heb geopend met verwijzing naar de code.

1) rondje onder in het midden van het scherm gebruiken (hij zet als het ware dan de geopende ESPN applicatie tijdelijk on hold/in de ijskast)

2) de tweede applicatie openen die ik nodig heb 

3 om de twee geopende applicaties weer naar voren te kunnen halen, de 3 streepjes links onder in het scherm. Dan krijg ik twee applicaties te zien die openstaan en kan ik één sluiten en met de ander verder gaan.

Maar als je je merk toestel op google opzoekt en dan schakelen tussen twee applicaties (iets in die richting) in tikt, dan zou er iets te vinden moeten zijn wat je opweg helpt. Uiteraard als dit het euvel is wat ik vermoed.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5516Posts
  • 200Oplossingen
  • 3365Likes

Ik heb die App niet. De verificatie zal niet aagepast worden. Dezelfde manier gebruikt Ziggo ook bij andere diensten en daar zie ik eigenlijk geen probleem op mijn mobiel. Ik login. Er komt een sms. Die staat even open boven in mijn  scherm. Typ die over in het Ziggo scherm en klaar. 

Het eerste scherm van ESPN moet je dus niet sluiten.

Niet alleen Ziggo doet dit op deze manier. Ook Google en vele anderen.

Voor Ziggo zaken is het al weken geleden dat zo'n verificatie is geweest. Je kunt je apparaat als vertrouwd aangeven. Dan wordt het niet iedere keer gevraagd. Dat was in het begin vervelend. Het zetten van een vinkje maakt het dragelijk.

Zoals gezegd. Uitzetten zal niet gebeuren.

mathijse

Level 10
  • 406Posts
  • 22Oplossingen
  • 175Likes

@wijk415!! 

Het volgende zou zich kunnen voordoen: zonder het te weten sluit je één applicatie af (in dit geval ESPN) om de code te noteren en vervolgens wordt ESPN weer geopend (en het aanmeldingsritueel begint van vooraf aan). Dus zoals ik het lees, zou het eventueel te maken kunnen hebben met schakelen tussen twee applicaties. Hoe je dit doet, verschilt per merk mobiele telefoon.

Ik heb zelf een Samsung A52 en moet om te schakelen (tussen applicaties) het volgende doen, nadat ik bijvoorbeeld ESPN heb geopend met verwijzing naar de code.

1) rondje onder in het midden van het scherm gebruiken (hij zet als het ware dan de geopende ESPN applicatie tijdelijk on hold/in de ijskast)

2) de tweede applicatie openen die ik nodig heb 

3 om de twee geopende applicaties weer naar voren te kunnen halen, de 3 streepjes links onder in het scherm. Dan krijg ik twee applicaties te zien die openstaan en kan ik één sluiten en met de ander verder gaan.

Maar als je je merk toestel op google opzoekt en dan schakelen tussen twee applicaties (iets in die richting) in tikt, dan zou er iets te vinden moeten zijn wat je opweg helpt. Uiteraard als dit het euvel is wat ik vermoed.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Hey @wijk415!! . Lukt het met de tips? 🙂 
Zo niet; lukt het wel om ESPN via de ZiggoGO app te kijken? Misschien is dat uiteindelijk makkelijker voor je!