1
Vraag
2
Reacties
visserman

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede tv slaapkamer

Ik vraag dit namens mijn vader, ook een ziggo klant. Hij is allen niet zo goed met de computer (Hij is 80 jaar oud).

 

Vroeger keek mijn vader ook tv in de slaapkamer. De tv staat er nog. Ik had begrepen dat een tweede boxje voor in de slaapkamer niets koste. Ik zelf heb de Humax 5500c (Gratis bij mij abbonement).

 

Kan ik deze ook voor mijn vader krijgen, of zijn er toch kosten aan verbonden ?

 

Hij heeft een gewone box in de woonkamer. Verder heeft hij niets.

 

Groetjes,

 

Peter Visser

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @visserman Top dat je contact opneemt voor je vader en welkom hier op de Ziggo Community!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. De Humax 5500c leveren wij niet meer en kan ik dan ook niet meer naar je opsturen. 

We moeten in dit geval dus kijken naar andere oplossingen.
@franske1958 heeft je voorzien van een aantal opties. Wil je eens kijken of 1 hiervan haalbaar is bij jouw vader?
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
franske1958

Level 7
  • 161Posts
  • 5Oplossingen
  • 80Likes

Als uw vader een moderne tv heeft met een CI slot dan heeft uw vader verder helemaal niets nodig

Een gedeelte van de zenders is gewoon te ontvangen zonder CI module erin. Heeft uw vader nog

een oudere TV. Zoek dan een tweedehandse Humax 5300 of iets dergelijks. Met een beetje zoeken

vind U er eentje  in de lokale kringloopwinkel of op marktplaats, daar kosten ze vaak ongeveer 

10 Euro.  Even goed instellen en kijken maar. Voor een heleboel zenders is het niet nodig om een

kaartje in die Humax te doen.

 

visserman
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoals ik al schreef hebik zelf een humax 5500c. Die kreeg ik via ziggo en kostee mij niets.

 

Is deze nog te krijgen via ziggo.

visserman
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ter aanvulling. Mijn vader is de jongste niet meer het moet zo simpel mogelijk.

De tv is een oudr tv zonder ci kaart er moet een boxje op.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de gratis tv decoder (5500c) is alleen gratis te krijgen als je voor 1 juli 2018 al abonnee was bij ziggo

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @visserman Top dat je contact opneemt voor je vader en welkom hier op de Ziggo Community!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. De Humax 5500c leveren wij niet meer en kan ik dan ook niet meer naar je opsturen. 

We moeten in dit geval dus kijken naar andere oplossingen.
@franske1958 heeft je voorzien van een aantal opties. Wil je eens kijken of 1 hiervan haalbaar is bij jouw vader?
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic