1
Vraag
2
Reacties
einacio

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede televisie: coax nodig?

Ik wil een tweede televisie op m'n op mijn slaapkamer. Ben ik verplicht een coax kabel naar de kamer te leggen of is er een andere methode? Ik ben ook in het bezit van CI+ module maar volgens de handleiding heb een coax-aansluiting nodig.
Pls help.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom einacio op de Community,

Voor een CI+ en een decoder heb je inderdaad een Coax nodig, maar een CI+ kan je wel keurig digitaal kijken zonder kabels naar een mediabox en toestanden, 1 keer installeren en klaar.

Een extra media box kan je voor de slaapkamer kiezen, deze heeft ook een Coax nodig voor Live TV maar via internet kabel kan je wel On Demand en Apps opstarten en gebruiken.

Je kan hier even klikken Extra TV in huis voor meer info.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom einacio op de Community,

Voor een CI+ en een decoder heb je inderdaad een Coax nodig, maar een CI+ kan je wel keurig digitaal kijken zonder kabels naar een mediabox en toestanden, 1 keer installeren en klaar.

Een extra media box kan je voor de slaapkamer kiezen, deze heeft ook een Coax nodig voor Live TV maar via internet kabel kan je wel On Demand en Apps opstarten en gebruiken.

Je kan hier even klikken Extra TV in huis voor meer info.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi einacio, welkom hier!

Goede vraag stel je daar! Het antwoord neem je natuurlijk mee in je overweging. Dave geeft het goede antwoord, voor een CI+ module of een mediabox heb je inderdaad een coax-kabel nodig. Een andere optie is misschien het aanschaffen van een Chromecast. Die stop je in de HDMI-ingang van je tv en verbind je met je wifi-verbinding (die moet wel sterk genoeg zijn op je slaapkamer). Op die manier kan je vanuit de Ziggo GO-app, YouTube of bijvoorbeeld Netflix de content streamen naar je televisie zonder kabels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic