Goedenavond allemaal.
Sinds afgelopen week is de tweede mediabox XL afgesloten. Via de mail hierover geïnformeerd volgens Ziggo, helaas niet gelezen. Al een paar keer heb ik nu contact gehad met de klantenservice om te kijken welke mogelijkheden ik heb. Toch ben ik hierover verbaasd. De oplossingen die ik heb:
- Mediabox XL beneden en een simpel kastje voor extra met alleen tv kijken. Dus geen opnemen en terugkijken.
- overstappen naar de Next met Complete. Dit is per maand veel duurder maar hiermee zou het wel mogelijk zijn om een uitgebreide box te hebben met opnemen en terugkijken. Tweemaal een Next box. Vandaag werd echter aangegeven dat deze mogelijkheid pas later in het jaar geleverd word. Nu is het niet mogelijk.
- via een chromecast van tablet naar tv streamen.
Ik heb dus begrepen dat je als Ziggo klant die een extra box met opnemen en terugkijken wilt hebben, moet overstappen naar een andere provider. Ik wil eigenlijk een tweede box waarmee ik bijvoorbeeld op box 1 iets opneem, ik op box 2 dit kan kijken. Weet iemand of ik nu goed geïnformeerd ben en Ziggo hiermee is gestopt?
Alvast bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een extra mediabox is niet mogelijk
voor een tweede tv kun je een ci module gebruiken of daar mee kunt opnemen licht aan het merk tv die je hebt
of je schaft tweedehands een humax aan
of je gebruik een apple tv of android tv met de ziggo go tv app als je een internet verbinding van ziggo hebt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.