JasperPl

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede Mediabox Next opzeggen en terugsturen

Ik heb aanvankelijk gekozen voor een tweede mediabox next. Deze is bij nader inzien niet nodig. Nergens op de site van Ziggo staat hoe ik dit kan aanpassen in mijn abonnement. Het apparaat wordt nu niet gebruikt en het kost mij meer geld dan nodig. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Mvg.

 

Jasper.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

@JasperPI, hoi! Als de box niet meer gebruikt wordt, dan kan je hem inderdaad beter opzeggen. Heb ik bij deze geregeld voor je, per direct! Je krijgt een bevestiging per mail en een retourdoos om de box terug te sturen! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

@JasperPI, hoi! Als de box niet meer gebruikt wordt, dan kan je hem inderdaad beter opzeggen. Heb ik bij deze geregeld voor je, per direct! Je krijgt een bevestiging per mail en een retourdoos om de box terug te sturen! 

JasperPl
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Carlien,

 

Bedankt voor je supersnelle reactie. Ik heb de mail zojuist gelezen. Het apparaat dat ik nu gebruik staat nu als het retourapparaat. Kan ik in plaats daarvan het andere apparaat terugsturen (met serienummer226286167797)? Dat zou voor mij praktischer zijn (scheelt loskoppelen, opnieuw insstalleren etc.). Hopelijk kan dat.

 

Mvg.

 

Jasper.

JasperPl
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb de box inmiddels al vervangen, dus bovenstaand bericht is niet meer van toepassing. Ontvang ik binnenkort een retourdoos?

 

Mvg.

 

Jasper.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

retourdoos zul je waarschijnlijk ergens deze week krijgen

JasperPl
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dankje voor je antwoord!

Uitgelicht topic