1
Vraag
2
Reageer en help mee
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Twee zenders worden HD per 3 december 2018

Per 3 december 2018

Twee zenders worden HD

We krijgen er twee zenders in HD bij (Movies & Series XL, Ziggo Kids):

  • Horse & Country TV op kanaal 136
  • Cartoon Network op kanaal 307

Bron (Ziggo): https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

Helaas heeft Ziggo weer niet gekozen voor het opwaarderen van een internationale nieuwszender naar HD kwaliteit. Bij KPN worden CNN en BBC World News in HD kwaliteit doorgegeven.
6 Reacties 6
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ziggo is naar mijn weten echt beroerd bezig laatste tijd... wat mij betreft krijgen klanten eens flinke prijsverlagingen omdat HD opwaardering nog langzamer gaat dan de sloomste slak ter wereld... gaat je XL decoder stuk.. heb je ineens maar 1 decoder met opname mogelijkheden.. geen apple tv 4 app (T heeft dat allang)... ik blijf dit melden totdat Ziggo eens inziet dat hun prijzen niet meer eerlijk zijn..
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Klanten die bij Ziggo het aanvullend tv-abonnement Ziggo Movies & Series afnemen, kunnen vanaf december meer zenders in HD-kwaliteit bekijken.


Nieuwszenders

Ziggo heeft geen aankondiging gemaakt van nieuwszenders die naar HD-kwaliteit opgewaardeerd worden. Bij andere Nederlandse aanbieders zoals KPN, XS4All, Telfort en T-Mobile zijn internationale nieuwszenders als CNN en BBC World News in HD beschikbaar.

Lees verder via Totaal TV: https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-breidt-hdaanbod-verder-uit2/
bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
Nu dat AMC HD stopt per 01-01-2019, kunnen ze misschien CNN HD doorgeven?
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Ik hoop het maar moet het nog zien. Heb het vaak aangegeven maar iedere keer komt Ziggo weer met andere zenders om op te waarderen naar HD. Zoals nu weer Horse & Country TV. :thinking: KPN, XS4All, Telfort en T-Mobil hebben de nieuwszenders wel in HD kwaliteit.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
KPN bied waar je 100 Mb/s of sneller aan internet hebt enkele zenders zoals XITE zelfs in 4K aan... T heeft ook een apple tv 4 app...
bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
De volgende zenders stoppen ook met uitzenden in Nederland en Belgie.

Per 01-02-2019 / E! Entertainment SD + HD

Per 01-03-2019 / Crime & Investigation, History, CBS Reality.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic