Theobert1968
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv valt steeds weg. Is snel weer terug en geluid komt later.

 
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Gebruik je ook een mediabox?

Zo ja, welke?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Gebruik je ook een mediabox?

Zo ja, welke?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

Bekijk in context

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox next. Vandaag al minstens 25 keer uitgevallen. Ben nu boven aan het kijken is niet meer leuk. Lang goed gegaan maar gister en vandaag echt klote 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Is dat met live TV of met replay, opnames en films en series?

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Live tv. Het is lang weggegeweest. 

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel ziggo morgen wel. Willen ze waarschijnlijk weer betaalde monteur sturen 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Als het aan de eerste plaats ligt waar Ziggo je huis binnenkomt, dan zijn de kosten voor Ziggo.

 

Wat is er de vorige keer gedaan door de monteur?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5F6E106B-1D7F-427A-B17A-3277E4C655EC.jpeg

2E99BF69-D65D-478D-8411-0A52B42E0BAD.jpeg

0A448DC7-1BCA-45AD-91AB-5E62B407A6E2.jpeg

C5094911-1248-4E83-91E5-84843586DC46.jpeg

4023650A-F42B-4D0B-B4C2-2F91B1B4F139.jpeg

vorige keer heeft iemand van ziggo gebeld en moest ik functie bij instellingen uit zetten, staat nog steeds uit en het is nu drama

 
 
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

"vorige keer heeft iemand van ziggo gebeld en moest ik functie bij instellingen uit zetten, staat nog steeds uit en het is nu drama"

 

Welke functie, in welke instellingen op welk apparaat?

 

Ik zie hier heel oude stekkers die keurig allerlei signalen opvangen zoals 4G 5G Digitenne enz. en die keurig op je coax bekabeling zetten met allerlei storingen tot gevolg.

Heb je nog meer van die open niet afgeschermde stekkers?

Zo ja, vervang ze allemaal voor afgeschermde stekkers.

 

1111.png

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles is aangesloten door monteur van ziggo. En heeft laatste maanden prima gewerkt. Zal hier dus niet aan liggen

Theobert1968
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben nu aan het werk kan die instelling vanmiddag doorgeven

Uitgelicht topic