Vraag
Reacties
Oplossing
Theobert1968
Level 1

Tv valt steeds weg. Is snel weer terug en geluid komt later.

 
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gebruik je ook een mediabox?

Zo ja, welke?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gebruik je ook een mediabox?

Zo ja, welke?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

0 Kudos
Ga naar reactie
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

Mediabox next. Vandaag al minstens 25 keer uitgevallen. Ben nu boven aan het kijken is niet meer leuk. Lang goed gegaan maar gister en vandaag echt klote 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is dat met live TV of met replay, opnames en films en series?

0 Kudos
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

Live tv. Het is lang weggegeweest. 

0 Kudos
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

Bel ziggo morgen wel. Willen ze waarschijnlijk weer betaalde monteur sturen 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als het aan de eerste plaats ligt waar Ziggo je huis binnenkomt, dan zijn de kosten voor Ziggo.

 

Wat is er de vorige keer gedaan door de monteur?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

0 Kudos
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

5F6E106B-1D7F-427A-B17A-3277E4C655EC.jpeg

2E99BF69-D65D-478D-8411-0A52B42E0BAD.jpeg

0A448DC7-1BCA-45AD-91AB-5E62B407A6E2.jpeg

C5094911-1248-4E83-91E5-84843586DC46.jpeg

4023650A-F42B-4D0B-B4C2-2F91B1B4F139.jpeg

vorige keer heeft iemand van ziggo gebeld en moest ik functie bij instellingen uit zetten, staat nog steeds uit en het is nu drama

 
 
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"vorige keer heeft iemand van ziggo gebeld en moest ik functie bij instellingen uit zetten, staat nog steeds uit en het is nu drama"

 

Welke functie, in welke instellingen op welk apparaat?

 

Ik zie hier heel oude stekkers die keurig allerlei signalen opvangen zoals 4G 5G Digitenne enz. en die keurig op je coax bekabeling zetten met allerlei storingen tot gevolg.

Heb je nog meer van die open niet afgeschermde stekkers?

Zo ja, vervang ze allemaal voor afgeschermde stekkers.

 

1111.png

0 Kudos
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

Alles is aangesloten door monteur van ziggo. En heeft laatste maanden prima gewerkt. Zal hier dus niet aan liggen

0 Kudos
Theobert1968
Level 1
Topicstarter

Ben nu aan het werk kan die instelling vanmiddag doorgeven

0 Kudos