Vraag
Reacties
Oplossing
heinamstel
Level 5

Tv uitzetten tijdens radio luisteren

Wil het geluid van de radio app op tv naar de DHT-Denon S416 soundbar sturen geen probleem werkt.

Optische kabel aangesloten op de next en soundbar werkt allemaal.....Zet alleen de tv uit is het  geluid ook weg??

Wat doe ik fout....!!

Oja merk tv Samsung QE55Q65RAL

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik zou nu als eerste de optische kabel uit allebei de apparaten halen en ze heel precies diep genoeg opnieuw in de apparaten doen.

Geen resultaat, dan de HDMI kabel uit de Denon halen om te zien of er wel geluid is.

Geen resultaat, de HDMI uit de Denon laten en de Next uitzetten en opnieuw aanzetten, dit om te kijken of er nu wel geluid uitkomt en de omschakeling mogelijk niet goed verloopt.

Ik ken de Denon niet.

Hopelijk komt er snel iemand langs die de Denon kent of weet hoe die reageert op verschillende aansluitingen.

Bekijk in context

Ga naar reactie
heinamstel
Level 5
Topicstarter

Gelukkig opgelost, probleem was het klikje van de optische kabel wat er niet ver in genoeg zat. 

En @youriy klopt moet bij mij ook is niet anders.

Maar het werkt weer👏

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is de TV ook aangesloten op de DHT-Denon S416 met een HDMI kabel?

Dat zou het geluid van de TV moeten doorgeven.

Mogelijk helpt het om de juiste ingang, voor de optische kabel, te kiezen op de DHT-Denon S416 of kiest die zelf de juiste ingang?

0 Kudos
heinamstel
Level 5
Topicstarter

De TV is ook aangesloten op de DHT-Denon S416 met een HDMI kabel (klopt)

Kiest zelf de juiste ingang, ook dat klopt!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gaat de Next ook uit als je de TV uitzet?

heinamstel
Level 5
Topicstarter

Nee blijft aan..

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik zou nu als eerste de optische kabel uit allebei de apparaten halen en ze heel precies diep genoeg opnieuw in de apparaten doen.

Geen resultaat, dan de HDMI kabel uit de Denon halen om te zien of er wel geluid is.

Geen resultaat, de HDMI uit de Denon laten en de Next uitzetten en opnieuw aanzetten, dit om te kijken of er nu wel geluid uitkomt en de omschakeling mogelijk niet goed verloopt.

Ik ken de Denon niet.

Hopelijk komt er snel iemand langs die de Denon kent of weet hoe die reageert op verschillende aansluitingen.

Ga naar reactie
heinamstel
Level 5
Topicstarter

Ga ik proberen alvast bedankt voor het meedenken.

youriy
Level 17

Ik moet zelf altijd handmatig de optische ingang selecteren na uitzetten tv.

heinamstel
Level 5
Topicstarter

Gelukkig opgelost, probleem was het klikje van de optische kabel wat er niet ver in genoeg zat. 

En @youriy klopt moet bij mij ook is niet anders.

Maar het werkt weer👏