Wil het geluid van de radio app op tv naar de DHT-Denon S416 soundbar sturen geen probleem werkt.
Optische kabel aangesloten op de next en soundbar werkt allemaal.....Zet alleen de tv uit is het geluid ook weg??
Wat doe ik fout....!!
Oja merk tv Samsung QE55Q65RAL
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zou nu als eerste de optische kabel uit allebei de apparaten halen en ze heel precies diep genoeg opnieuw in de apparaten doen.
Geen resultaat, dan de HDMI kabel uit de Denon halen om te zien of er wel geluid is.
Geen resultaat, de HDMI uit de Denon laten en de Next uitzetten en opnieuw aanzetten, dit om te kijken of er nu wel geluid uitkomt en de omschakeling mogelijk niet goed verloopt.
Ik ken de Denon niet.
Hopelijk komt er snel iemand langs die de Denon kent of weet hoe die reageert op verschillende aansluitingen.
Gelukkig opgelost, probleem was het klikje van de optische kabel wat er niet ver in genoeg zat.
En @youriy klopt moet bij mij ook is niet anders.
Maar het werkt weer👏
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de TV ook aangesloten op de DHT-Denon S416 met een HDMI kabel?
Dat zou het geluid van de TV moeten doorgeven.
Mogelijk helpt het om de juiste ingang, voor de optische kabel, te kiezen op de DHT-Denon S416 of kiest die zelf de juiste ingang?
De TV is ook aangesloten op de DHT-Denon S416 met een HDMI kabel (klopt)
Kiest zelf de juiste ingang, ook dat klopt!
Gaat de Next ook uit als je de TV uitzet?
Nee blijft aan..
Ik zou nu als eerste de optische kabel uit allebei de apparaten halen en ze heel precies diep genoeg opnieuw in de apparaten doen.
Geen resultaat, dan de HDMI kabel uit de Denon halen om te zien of er wel geluid is.
Geen resultaat, de HDMI uit de Denon laten en de Next uitzetten en opnieuw aanzetten, dit om te kijken of er nu wel geluid uitkomt en de omschakeling mogelijk niet goed verloopt.
Ik ken de Denon niet.
Hopelijk komt er snel iemand langs die de Denon kent of weet hoe die reageert op verschillende aansluitingen.
Ga ik proberen alvast bedankt voor het meedenken.
Ik moet zelf altijd handmatig de optische ingang selecteren na uitzetten tv.
Gelukkig opgelost, probleem was het klikje van de optische kabel wat er niet ver in genoeg zat.
En @youriy klopt moet bij mij ook is niet anders.
Maar het werkt weer👏
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.