Vorig jaarna problemen aardig geholpen. Nu weer aan de lopende band storingen waardoor ik soms dagen geen tv kan kijken. Helpdesk kan niets doen. Maar ook niet opschalen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hey @Esther27! Wat jammer om te zien dat de storingen ditmaal zo erg terugkeren. Daar mag zeker eens naar gekeken worden.
Bert had je nog enkele vragen gesteld. Als je de signaalwaardes en de foto van je hoofdaansluiting kunt delen, weten wij er verder wel raad mee!
620 Kpcs. Nu werkt alles naar behoren. Gisteren stopte tv en kreeg ik de melding dat er een software update plaatsvond. Vanaf toen geen storing
@Bert schreef:Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.