1
Vraag
2
Reacties
Esther27

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Tv / radio

Vorig jaarna problemen aardig geholpen. Nu weer aan de lopende band storingen waardoor ik soms dagen geen tv kan kijken. Helpdesk kan niets doen. Maar ook niet opschalen.

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78812Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23546Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Hey @Esther27! Wat jammer om te zien dat de storingen ditmaal zo erg terugkeren. Daar mag zeker eens naar gekeken worden.

Bert had je nog enkele vragen gesteld. Als je de signaalwaardes en de foto van je hoofdaansluiting kunt delen, weten wij er verder wel raad mee!

Esther27
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

620 Kpcs. Nu werkt alles naar behoren. Gisteren stopte tv en kreeg ik de melding dat er een software update plaatsvond. Vanaf toen geen storing 

@Bert  schreef:

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Esther27
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

20241003_133527.jpg

20241003_133633.jpg