1
Vraag
2
Reacties
lydi59

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv opname kijken stopt code CS 2212 dit nu paar keer op de avond

@Goedemorgen krijg deze code vaak bij opname kijken CS 2212 kan niet verder kijken heb nog geen nieuwe update v mediabox. Hier mail over gehad dat de versie 4.44 er aan komt. Heb de Xl mediabo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @lydi59

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met bij het bekijken van updates. 

De aansluiting kan, zoals @Bert aangeeft, inderdaad wel een update gebruiken. We kunnen dit op verschillende manieren aanvliegen. Of ik plan een monteur in om de zaken te vervangen of we passen het pakket aan waarbij je overgaat naar een Mediabox Next of Next Mini waarbij we vervolgens een afspraak inplannen voor de monteur om deze aan te sluiten en de bekabeling te updaten. 

Welke heeft jouw voorkeur? 
En mocht je voor een nieuwe Mediabox gaan, welke ontvang je dan liever? De gewone Next of de Next Mini? De verschillen check je in dit topic.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Die code is een signaalprobleem.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

lydi59
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Bert ik ben echt een beginneling zal mijn best doen.

lydi59
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er zit ook nog dit in de kast dat was dacht ik voor zolder daar stond verleden ook een TV was signaal slecht.

lydi59
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Bert ik hoorde dat ik ook een oude mediabox xl nog heb. Er is nu een kleinere varriant. Zou dat het ook kunnen zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@lydi59 Je aansluitingen zijn aan alle kanten verouderd en aan vervanging toe, als dit geen verbindingsproblemen oplevert, dan mag je dat een klein wonder noemen.

Ook de Mediabox XL kun je laten vervangen door een mediabox Next.

 

De 1e plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met de 1e splitter en 1e korte kabels worden gratis door een monteur vervangen, de rest is voor jezelf of kan een monteur tegen kostprijs uitvoeren voor je, je hebt dan ook garantie op de werkzaamheden en werkzaamheid, onderdelen zijn een stuk goedkoper dan in de winkel en dat dekt meestal de tijd die nodig is voor de werkzaamheden.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @lydi59

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met bij het bekijken van updates. 

De aansluiting kan, zoals @Bert aangeeft, inderdaad wel een update gebruiken. We kunnen dit op verschillende manieren aanvliegen. Of ik plan een monteur in om de zaken te vervangen of we passen het pakket aan waarbij je overgaat naar een Mediabox Next of Next Mini waarbij we vervolgens een afspraak inplannen voor de monteur om deze aan te sluiten en de bekabeling te updaten. 

Welke heeft jouw voorkeur? 
En mocht je voor een nieuwe Mediabox gaan, welke ontvang je dan liever? De gewone Next of de Next Mini? De verschillen check je in dit topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic