Nadat in een nieuwe ci+ module geplaatst heb, functioneerd alles weer naar behoren, met 1 verschil,
Bij iedere keer dat de tv aangezet wordt verschijnt kort een autenticatie menu, dat uiteindelijk weer verdwijnt. Dit was met de vorige ci+module niet.
Iemand enig idee om menu te laten verdwijnen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste @youriy ,
De dialoog reageert nergens op, je kunt alleen wachten.
Het ziet er naar uit dat hier niets aan te doen is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @langeW, sorry voor de late respons! Ik hoop dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan denk ik graag even mee. Heb je een screenshot van hetgeen wat je te zien krijgt?
Hallo,
Op mijn nieuwe LG, verschijnt tijdens het starten altijd eerst een CI+ error, maar die verdwijnt altijd na 1 á 2 seconden.
Ik verwacht dat een moderne ( en dus veel snellere ! ) tv, zo snel start, dat het wachten op het 'starten' van de CI+ kaart, als te lang wordt bevonden en er dus een error verschijnt. Na +/- een seconde meldt de CI+ kaart zich alsnog en verdwijnt de error van het beeld...
Met de vorige ci+ module heb ik deze dialoog nooit gezien.
Kan dat het versie verschil van ci+ module zijn?
@langeW . Dat kan inderdaad verschil maken. Zie dat je een panasonic tv hebt. Vaak werkt de smit modulen lekkerder als de quantis.
Teun.
Het is een de Smit module.
@langeW . Oke, dan of een qauntis proberen (als je de mogelijkheid hebt) of de tv aanzetten op ned 1 en dan de juiste zender kiezen.
Teun.
Heb een quantis besteld, binnenkort de test.
Bedankt @Teun
@Graag gedaan. Zijn benieuwd hoe die gaat!
Teun.
Is het kort weergeven van dit menu eigenlijk wel een probleem? Of een ongemakje waar goed mee te leven is.
Beste @Pasi ,
Andere module was sowieso nodig voor andere tv.
Blijft vreemd dat de dialoog op het scherm staat, terwijl dat met de oudere module nooit is geweest.
Een quantis module met versie 1.3 geeft hetzelfde resultaat.
Wat jammer dat een ander merk CI+ module geen oplossing biedt. In dat geval ben ik bang dat er ook niets tegen te doen is. Wat @Pasi aangeeft zou goed kunnen. Wellicht is de nieuwere versie toch iets trager.
Kun je nog iets met de "prompt" optie die ik op de foto zie?
Beste @youriy ,
De dialoog reageert nergens op, je kunt alleen wachten.
Het ziet er naar uit dat hier niets aan te doen is.
Ik dacht misschien kun je prompts aan/uit zetten, waarbij je dan voor uit moet kiezen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.